Saturday, August 30, 2008

Suveõhtul ronimas

Üle suve sai jälle korra ronima. 360 (huvitav, EENeti reeglite järgi ei tohiks ainult numbritest koosnevat domeeninime 360.ee üldse välja anda???) pani S. suve-õhtupoolikul püsti 6-meetrise seina.

Mul olid sussid kaasas ja see oli hea, endal mõnus ronida ja teisele andsin ka. Eriti suur vahe oli alguses, kui tibutas vihma ja nukid olid libedad, aga hiljem kah.

"Kes soovib, see proovib" ronimine läks kärmelt spordiks kätte. Mina sain "üles" 12 sekundiga; mõned kiiremad 10 ja üks eriti kiire kolleeg 8 sekundiga. Kiiremad kutid olid painduvamad kui mina ja "lõikasid" nukke vahelt välja, või tegid viimase lõigu väikeste nukkidega lõigu kiiremini.

Aga aeglasemad kulutasid üle minuti, või ei saanud üldse üles. Muidu lihtsal rajal oli üks pisemate nukkidega koht, kust paljud lahti kukkusid. Poleks ma talvel trennis käinud, oleks ma ilmselt ka selles "ei saanud üldse" kambas.

Kokkuvõttes veetsin kogu "vaba aja" seina juures ja sain päris palju ronida. Korra jõudsin kummipaadiga sõitma kah :) Täna on käelihased õlgade lähedal valusad.

360 poistele turva koha pealt üks kivi ja üks kiidusõna:
- Minu arust nad küll ei kontrollinud, kas ronijatel on karabiini muhv kinni või ei. Mõnel küll, või enamikul, aga mitte kõigil. Ja õpetada/julgustad nad ka eriti ei viitsinud.
- Kui tekkis korra mõte ise julgestada, ütlesid nad "ei". õigesti ütlesid.

A sein on neil asjalik, soovitan väga!!!