Sunday, March 13, 2022

Kontsert sõja ajal

Millal sa viimati trummiga onaneerisid?
Aga seda pealt vaatasid?
Mina siis täna õhtul.
Kaisa Ling Thing @ Heldeke.
Feministlik vodevillibluus, ajale kohaselt sõja- ja vägivallavastane.

Üks mu elu parimaid kontserte. Samu lugusid netist kuulata ma pikalt ei viitsiks (ehkki olen kuulanud neid). Kuid otse-esitlus - suuuuurepärne! Ja intiimne Heldeke on selle jaoks nagu loodud. Koht oli välja müüdud ja silmini täis. Ma sattusin istuma _kõige_ ette - lauda otse lava ees keskel, kolm meetrit lauljast. Publik rõkkas naerda, plaksutas täiest jõust kaasa, laulis ja üldse kaasus sajaga. Ehk siis üliäge!!!

Enne esines veel Ann Vaida ja ka see oli tore.

Lubatud kahe tunni asemel saime kolm ja pool tundi kontserti. Kõigile hirmsasti meeldis.

Video: "Kõikidele meeldvad mu saiad", https://www.youtube.com/watch?v=k5yZ2KTTUpM Originaali pealkiri on "Anybody Want to Buy My Cabbage?", "cabbage" tähendas tollases slängis triviaalselt "vittu".

Ah veel: Kaisa ise on laval täiesti teistsugune kui ma piltide ja videote pealt arvasin. 

3 comments:

mustkaaren said...

Palju õnne Kaisa Lingu nägemise puhul! Õnnelik on linn, kus saab sellist artisti näha.

Kaur said...

Eesti on ikkagi ja õnneks üsna väike, saab sõita kuhu soovid.

Teiselt poolt usun ma, et igal kohal, külal ja linnal on oma tegijad, keda on tore kuulata-vaadata. Muusika on üldiselt imeline asi.

mustkaaren said...

Mul kulub Tallinnasse ja tagasi sõiduks 9 tundi 🤭
Kunsti- ja kultuuripuuduse yle ei saa kurta tänu internetile. Ainult ööpäev on häbematult lyhike. Kuna mul on puudega pereliikmeid, siis on asjade käigushoidmiseks pillid jalust ära kappi pandud. Huvitavad ajad on. Selle kõige juures on tykike meelepärast muusikat taeva kingitus.