Monday, December 2, 2019

Küsimustik riietest

Käisin üle kahe või kolme aasta endale kontori-riideid ostmas.
Läksin poodi,
näitasin jalas olevate teksapükstele,
sain uue paari täpselt identseid pükse - sama tootja täpselt sama mudeli sama suurus.
Õnnistatud olgu Tallinna Kaubamaja, mis müüb läbi aastate sama kaupa :)

Seetõttu sobib siia hästi Epu riiete-teemaline küsitlus:
https://viistuhatviissada.blogspot.com/2019/12/the-answers-are-easy-if-you-have-right.html

Kelle rõõmuks sa riietud? Enda, oma partneri, kolmandate isikute?
Selle rõõmuks, kellega hetkel olen. Katiga teatrisse minnes tema, ülehomme loengut pidades kuulajate rõõmuks. Aga üldiselt on mu riided hästi lihtsad ja funktsionaalsed.

Kas riietumine on sinu jaoks väljakutse?
Ei. Misasja???

Sinu stiili-iidol(id)?
Ei tea, et oleks.

Sulle pakutakse võimalust tasuta omandada üks riietusese vabalt valitud kuulsa moemaja/moekunstniku loomingust. Niisiis…?
Korralik matka- või suusajope.

Mitu paari jalanõusid sul on, kaasa arvatud toasussid ja flipflopid?
Umbes 15.
Rattakingad; ronimissussid; matkasaapad x 2; matkasandaalid x 2; matkatossud x 3; kontorikingad x 4; suusasaapad x 2. Susse pole, mis ma nendega teeks?

Aga mitu paari kontsaga kingi?
3 - mustad kontorikingad. (Kõik kolm paari on üks ja sama Ecco mudel.)

Sinu garderoobi kõige kallim ese?
Cameli talvejope. Täiesti kasutu. Nii paks ja soe, et ma ei saa seda kanda.

Sinu garderoobi kõige odavam ese?
T-särgid, um5.ee poest, paar eurot tükk.
Edit, Kaamoselt pärit mõte: tasuta saadud asju on ilmselt kõigil, ka minul.

Mida kannad öösiti?
Aluspesu.

Millele sa ei suuda “ei” öelda, kuigi tead, et sul neid kodus kapis rohkem, kui eluajal ära kanda jõuad?
Ei millelegi.

Kõige maitsetum riidetükk, mida sa kunagi kandnud oled?
Ei tea. Nooruki-eas midagi.

Millist riietuseset sa (enam) iialgi selga-jalga ei paneks, löödagu või maha?
Ei tea.

Milliseid värve sa hea meelega kannad?
Kollast. Epp, teree!!! :)

Ja milliseid värve sa kohe kindlasti ei kanna?
Roosat ilmselt :)

Millisest olemasolevast riietusesemest sa mingi hinna eest ei loobuks?
Üks Eesti pintsak. Baltika või Monton või miskit. Mugav, kena, peab hästi vastu. Kahju, et mitut ei ostnud.

Oled sa endale ise rõivaid õmmelnud?
Ei.

Räägid ehetest ka?
Kooli lõpusõrmuse kaotasin Emajões ujudes ära, rohkem pole.

Millist dekoratiivkosmeetikat kasutad?
Ei kasutagi.

Ning last but not least – milline oli sinu viimatine raju imagomuutus?
Kui sain kontakläätsed.
Aastal umbes 1996 või nii.
See muutis kogu mu elu - totaalselt.

4 comments:

Epp said...

Ei, ega siis kollasel kui värvil miskit viga pole. Isiklikult mulle lihtsalt ei sobi ja enda seljas ei meeldi.
Aga meelitatud olen küll, et mu küsimustikku kasutasid! =)

Klari said...

Oh, ma ei tulnud selle peale, et mu imagomuutus oli ka viimatine hoopis see, kui ma laseropil käisin :D Enne olid paksu musta raamiga kandilised prillid, nüüd pole kümme aastat midagi enam.

Lendav said...

Meeste elu teeb kadedaks. Mul on juba aasta otsa pidevas kasutuses kaks Croppi dressipluusi - üks on pesus, teine seljas, aga kui need otsa saavad, siis hakkab rist ja viletsus jälle peale. Ei ole nii, et lähed poodi ja ostad sama firma sama mudeli sama suuruse, sest uus hooaeg ja vana on tootmisest maas ja unustatud.
Nii tore, et sa kirjutasid, meesterahva pilk garderoobi on värskendav :)

Kaur said...

Mhmh, aitäh. Mu arust teevad pikema ajalooga firmad küll samu asju. Mul on talveks üks Jack Wolfskini'i tuulekindel jakk - suurepärane riidetükk muide - seda on nad küll juba aastaid teinud. Voodri värv vahetub, muu on kõik sama.