Tuesday, December 17, 2019

Youtube naljahambad

Youtube tegi eksperimenti: näitas enne iga videot KAHTE reklaami.
Khm?
See kestis täpselt ühe õhtu.
Nüüd on jälle "normaalne" ehk 1 reklaam üle üsna mitme video.
Sama arvuti ja brauser, sama netiühendus, sama Google konto.

Lisaks on Youtube teinud reha mu "US pop" listis.
Kõik vanad Adele laulud on "not available in your country".
Ka osad Mumfordi laulud on kadunud.
Mingi asjad on "deleted" ja ma isegi ei tea, mis.
Kullakesed, miks te neid Adele laule siis ära ei keelanud, kui need alles uued ja popid olid?
Nüüd on need nagu mullune lumi....
Võib kuulata, võib ka mitte, ja küll kusagilt ikka saab...

Reklaamid on neil endiselt täiesti mööda.
Mitte kordagi pole Youtube näidanud mulle midagi, mida ma vähimalgi määral sooviks või vajaks.
Mingi muusika-tarkvara; Grammarly; ja muu kräpp, mis on nii mööda, et ei jää isegi meelde.

Youtube pikendab tasapisi reklaamide kohustuslikku pikkust.
Nüüd on see ligi 6 sekundit.
Tolvanid - kui te müüte vale asja, siis ma ei SAA seda osta, kui pikk te reklaam ka ei oleks!!!

Vähemalt vene ega hiina keelt pole ammu kohanud.

Facebooki reklaamid töötavad aga hästi.
Facebook müüb üritusi ja neil käin ma meeleldi.

Autos kuulan Klassikaraadiot.
Ja mõnikord arvutis ka.
Pakun teile ka:
EBU jõulumuusikapäeva kontsert Reykjavikist.

5 comments:

notsu said...

Vahetevahel on nad teinud sellist rõvedust, et lasevad reklaami _keset_ lugu. Poole noodi pealt. Kujuta ette mingit õrna kammerlikku pala, kuhu reklaamitümm või -kõll ette hoiatamata poole kõvemini sisse lajatab.

Loo alguses on OK, siis ma lülitan lihtsalt kõlari reklaami ajaks välja.

Klari said...

Lumehelbekesest mugavuskasutaja ehk mina: Youtube'is on .... reklaamid?

Kaadri taga: Safari kasutab korraga viite reklaamiblokeerijat.

(Loomulikult ma tean, et YT on reklaamid, ma tööarvutis kuulan aeg-ajalt YT muusikat.)

Kaur said...

Notsu - olen hästi kursis, ma kuulan Youtubest ka kammerlikku klassikat.

Klari - tark tüdruk :)

Anonymous said...

Ma ei mäleta, et ma oleksin näinud youtube-s reklaami.
Paranoilise inimesena, ma ka ei hoia enda muusika nimekirja kusagil nn tasuta teenusepakkuja juures.
Mul oli töökaaslane, kes jäi 9-10 kuuks enda korporatiivsest gmaili postkastist ilma, google oli tema postkasti ära lõhkunud ja see ootas võimsamale serverile kopeerimist, indekseerimist.

Facebook hästi töötamisel võib olla vastand väärtus, kui ürituse korraldaja ei maksa, siis sa ei tea, et ei tea. Umbes sellisel põhjusel ma ka vihastasin FB peale lõplikult, ma ei teadnud, et ei tea häid üritusi ning ei suuda ka FB voogu nii palju kaevata. Praeguseks vist 1.5a peale FB loobumist, minu vaimne tervis on vist parem, päevakajalised teemad pole olulised.
Mina eelistaksin FB reklaamide halvasti töötamist või teistsugust, vähem uinutavat kasutajaliidest.

Raadiojaamadest on mul autos üks jaamadest Nõmme raadio, kuulates meeldivad just reklaamid, seal on reklaamid paremad kui (jutu) sisu ja ma hea meelega loeks neid reklaame. Kuigi reaalselt ma kuulan Tallinna raadiot või klassikat või YLE jaamu (soovitan, peale YLE uudiseid on Eesti raadiotest tulevad uudised masendav plekist kastrulite tagumine, ministrihärra arvas teemast X subjektiivselt, et Y on meeldiv, soomlased räägivad sisust).

Kaur said...

Oh neid kauneid süütuid aegu.