Friday, October 28, 2022

Muutused

Olen viimased paar kuud maganud umbes 4 tundi ööpäevas.

Keha reageerib sellisele jamale mitmeti. Kaal tõuseb usinasti. Kaasuv efekt: mul on kogu aeg palav. Tänase ilmaga - 11C, tuul, niiske - sõidan linnas rattaga t-särgi väel. Sest mul on mitu kilo nahaalust soojustust kogu aeg "seljas". Mugav, aga kõik vaatavad imelikult.

Süda trambib, mitte ei löö, ja ilmselgelt ei ole rahul. Silmanägemine tahab ära kaduda.

Käisin tööl. Eile jagasin kooki ja siidrit, öösel moosi. Täna viimased kohtumised, loen kolleegidele sõnu peale ja südamele. Küll saavad hakkama.

Kohe lennuk, sihiks Toubkal. 

11 comments:

Kaur said...

Kui inimene blogib, siis Jumal naerab.

TT said...

Googeldasin ja tunnen närivat kadedust. Plaanin see aasta kah veel kuhugi minna, kahjuks kujuneb vist rohkem lebotamiseks kui aktiivseks puhkuseks.

Magamisega viimased paar kuud pole kõige parem olnud, liiga palju vanematega seotud mõtteid jookseb peas ringi. Kaalu kerisin 2 kg juurde hoopiski augusti lõpu metsaülikoolis kus imehea piiramatus koguses toit ja vähe aktiivsust, maha ei taha kurim minna.

Mõnusat mägimatka ja kivi kotti!

mustkaaren said...

Ma magan juba ammu keemia abil, sellest on abi. Pikemalt oma haiguslugu ei kirjeldaks. Keemia sellepärast, et looduslähedast stressivaba õigete energiatega elu pole kuskilt võtta olnud. 😀

Kaamos said...

Vererõhk. Kontrolli. Kiiresti.
Muidu on pekkis neerud hiljem ootamas.
(Vabandust, ma tean, et sa ei küsinud nõu)
Aga jah, paksukesena on soe. Ses mõttes olen samas kohas.

Kaur said...

TT, sa ei lugenud minu enda esimest kommentaari vist.

Hetkel olen kogu ilma peale tige. Inimkond pole ennast väärt.

Kaamos, ei pea vabandama, ütlen aitäh. Lähen kontrollin. Mul on küll vererõhuga alati hästi olnud, aga ikkagi.

Epp said...

Miks Jumal naerab? Kas su lennukile minek jäi ära?
Vererõhku kontrolli jah. (Mhmh, minult kah küsimata nõu.)
Miks ainult 4 tundi ööpäevas magad? Töö? Mured? Töömured? Ei pea vastama, pigem retooriline küsimus.
Saadan tervist ja und siitpoolt.

Kaur said...

Epule - jah.
Kohe uus katse.

notsu said...

mul oli ka üks esimene mõte see, et vererõhk.

Hoia ennast, kui saad.

Kaur said...

Aaaa-aaah. Ma olen elus, aga mitte kodus. Uskumatud sekeldused ja ebaõnn. Hoiduge reisimisest, kui vähegi saate.

Anonymous said...

Vererõhk ja üldse. Sellega nalja pole.

Kaur said...

Anon - see oli mulle? Kui oli, siis ma ei saanud aru.