Monday, October 17, 2022

Koroona / covid

Kolmapäeva, 28. septembri õhtul oli vilets olla ja palavik, kiirtest negatiivne.Neljapäeva hommikul oli palavik juba üle 38 ja test positiivne.
Reede-laupäev samuti palavik.
Pühapäevaks oli palavik üle.
Muid sümptomeid oli vähe - kopsus nagu oleks midagi, hästi kerge nohu, lihasvalu.

Taastumine oli enam-vähem. Käisin järjest jalutamas, 10+ km, ühe või teise sõbraga. Käisin Pakri poolsaare rändrahnude tuuril - huvitav ja hästi ilus, sest kuldne aeg. Vist sai üle.

Tellisin tõve ajal elust esimest, aga vist ka viimast korda Selverist kulleriga toitu. Miks viimast? - ma ei taha neid kilekotte oma ellu. Seekord sain neli tükki. Kui ma laseks suurema osa toitu koju tuua, siis see teeks kümme kotti nädalas, nelikümmend tükki kuus. Ei aitäh. Ise käime poes ainult tekstiilkottidega, neid on alati autos varuks ja üldse. Muidu e-poe loogika ja kojutoomise teenus ise on Selveril hästi tehtud.

Et siis sihuke tõbi. Jälgin end "pikaajalise koroona" suhtes, aga vist ikka ei ole midagi.

8 comments:

Lendav said...

Veab, kui ei ole pikaajaline. Me siin kuu aega tagasi haiged olime. Palavikku vähe ja lühidalt. Mõne päevaga oli ilmselge haigus üle, aga ikkagi oli pärast paari nädala jooksul üle päeva-paari äkki ootamatult jube kurnatus, käis niiviisi hooti. Lõhnataju kadus mul peale nädalat haigust jäljetult, tagastitulek on olnud vaevaline - enamust lõhnasid tunnen juba enam-vähem normaalselt, aga näiteks roosilõhna ei tunne üldse. Kohv on ka juba mitmendat nädalat hirmus lahja, pane puru palju tahad...

KK said...

Rimil saab valida paberkotid, mul kuluvad vanapaberi ja pakendi kogumisel kõik àra.
Coop annab kilekotid ja kleebib nimed peale, õnneks nad enam meile ei tarni. Nii siiber oli, see kleeps ei tule ilma kotti rikkumata ära ka, et kasutaks olmeprügi kogumiseks.

Kaur said...

Lendav - ega ma ju päriselt ei tea, kas on pikk või ei...

Lendav said...

No ma lihtsalt elan kaasa ja loodan, et oled pikast pääsenud :)

Kaur said...

Aitäh aitäh!!!

Marca said...

Barbora tõi meile ilma mingit valikut tegemata alati paberkottides.
Lendava kogemus just ei rõõmusta, ma olen siin enda ümber näinud viimasel ajal ainult seda kerget koroona varianti. Suuremal lapsel oli nohu ja positiivne, me ülejäänud pääsesime täielikult.

TT said...

Mul hakkas kaks nädalat tagasi kohvi kuidagi imelikult maitsema. Kurim igavene hea ja defka Soomest toodud Kulta Katariina nigu nõudepesuvesi. Esimese hooga arvasin, et unustasin vana kohvipaksu filtrisse. Kui järgmise satsiga ikka sama jama hakkasin korontsi kahtlustama ja tegin mõne päeva hommikukohvi kohalikku toorainet kasutades. Mingeid muid sümptoome peale õrnalt kareda kurgu, natuke nohuse tunde ja parema kõrva lukku mineku ning kahisemise polnud, füüsiline vorm (mida näen pea iga päev jooksutempo järgi) ei muutunud.

Kohvi maitse tunnetus tuli kolme päeva möödudes tagasi, muud "hädad" kadusid kiireminigi. Testi ei teinud. Tekib mõte, et iga kord iga kerge probleemiga on esimene kahtlusalune covid, ma nüüd ei tea ka kas põhjendatult või mitte kuna ei testinud.

Arne said...

Selveri ostukorvis, kohe kaupade loetelu all on valik "Soovin, et tooted pakendatakse kilekotti/paberkotti/pappkasti". Kiiret taastumist.