Tuesday, October 25, 2022

Illustratsiooniks üle-eelmisele sissekandele :)



Aga teie? :)

10 comments:

Nell said...

Would you date yourself? Tõenäoliselt mitte :D
Selle kohta on see netis liikuv lookene ka: "Ma palusin Jumalalt endale head meest, Jumal kuulis mu palveid ja saatis mulle hea mehe. Mu mees Jumalat ei palunud ja sai kelle sai...." :D

Epp said...

Mina küll deidiks iseendaga!
Vägagi võimalik, et ma ei hinda erapooletult ja adekvaatselt, aga enda meelest olen kaaslasena igas mõttes täitsa tore.

Epp said...

Aga sina ise, Kaur? Would you date yourself?

Morgie said...

Mina loomulikult käiks endaga kohtamas, ma loodan ainult, et me kaklema ei lähe.

Kaur said...

Nell - :)))

Ma ise... eee.. jaa ikka :) kohe ja mitu korda :)

kitty said...

ma oleks endaga hea meelega s6ber ja elaks kasv6i koos (ee, ma elangi?), aga kohtamas ei k2iks, sest ma olen heteroseksuaalne ja naised mind ses m6ttes lihtsalt ei huvita.

mustkaaren said...

Ma olen vähenõudlik, elan endaga koos juba väga pikalt, sest paremat pole antud, ja jätkan võiduka lõpuni. Mõnikord synnitab see rahvakunsti
https://mustkaaren.blogspot.com/2019/11/vemmalvarss-yhest-vanemast-vabavarsist.html

notsu said...

mul sama, mis Kittyl.

Mõtlen ainult, kas ma upuks iseendaga koos elades segadusse. Samas üksi elades päris ei uppunud, nii et äkki saaks ka topelt-iseendana hakkama.

Lendav said...

Nagu Kitty ja Notsu. Ma arvan, et ma olen nii huvitav inimene küll, et mul iseendaga igav ei hakkaks. Vahetevahel on kahju, et mul ainult 1 kere on, nii vähe jõuan tehtud ja nähtud ja õpitud. Sarnaste huvidega inimesega saaks ära jagada, kes millise huvitava asjaga tegeleb ja siis tulemusi ühiskasutada. Kui inimesed hästi sobivad (nagu mina iseendaga võiks sobida), siis nende anded ja oskused mitte ei liitu, vaid korrutuvad.

Kaur said...

Te olete kõik nii toredad :)))