Monday, April 27, 2020

Verine lugu - kassiga maal

Kes kirjutas, et linnakass elab pidevas alastimulatsioonis? Meie oma kindlasti elab. Õue me teda siin ei lase - autod ja üldse.


Aga mõnikord viime maale. Maal on loomal hea. Ühtegi hiirt pole ta püüdnud juba mitu aastat, aga küti-instinktid on alles. Ronib igal pool, roomab maadligi, käib puu otsas ja volksab ringi. Tore loom!

Kassi tagasi tuues tegin aga selle vea, et tahtsin ta ilma puuri panemata autosse viia. Viga! Verd lahmas kümnest kohast. Autos aga vaatas kass korra ringi - ja läks siis ise puuri. Hea turvaline "koobas" noh. Istus seal kogu kodutee, ainult korra käis väljas ja lasi end kõrva tagant sügada. 

8 comments:

Epp said...

Kassipildid?!? Kaur, are you losing it?
=)
Aga mis kassi tekitatud vigastustesse puutub, siis need on jubedad. Seilasime, teame. Võta tõsiselt, ravi hoolega.

Kaur said...

Ma olen mitu päeva võsas rapsinud, ja vabal ajal käin orienteerumas. Kriime ja muid haavu on nii palju, et paar tükki lisaks ei muuda midagi.

Kassipildid - muidugi. Kuidas te muidu teada saaks, kui nunnu kass meil on!

TT said...

Verd tahaks näha, no vigastusi vähemalt :P Tõsisemaks minnes pean tunnistama, et minugi suurimad loomadega seotud vigastused tulenevad ehmunud kassilt, mitte koertelt, maolt, lehmalt, karult või põdralt nagu võiks eeldada :D

Kaur said...
This comment has been removed by the author.
Rents said...

Esimene pilt on hea näide sellest, kuidas oma staatusest teadlik olev kass inimesel end armulikult jumaldada lubab.

Klari said...

Mina olen kassi tekitatud vigastusega EMOs käinud. True story. Ühtlasi ka sarjast "juhtub ainult minuga".

Lõppkokkuvõttes läks hästi, käsi hakkas kahe nädalaga liikuma ka jälle.

Kaur said...

Jumaldamine - pmst nii on. "Mu kahejalgsetel teenritel on arusaamatu vajadus mind aeg-ajalt jumaldada, laseme sel siis sündida."

Aga öösel ronib ise sülle.

Anonymous said...

Ka mina olen käinud kassi(poja!) kriimu tõttu EMOs, väikesest kriimust tekkis aja jooksul auk, millest jäi väike arm. Ilma EMOta ei paranenudki.

Tubane kass on hea kass, murrab vähem linde.