Sunday, August 23, 2015

MNT

Mul on mitu aastat olnud soov MNTd proovida.
Sõpradelt saaks, aga see on siis mingi korraldamine.
Täna läksin Citybike-sse ja laenasin sealt.
Anti Merida Sculptura - ootamatult mõistlik, Tiagra grupiga pill.

Algus oli ärev. Nagu esimest korda oleks ratta seljas! Käiku vahetada ei oska, pidurid ei tööta, kätele asendit ei leia. Aga edasi läks heaks. Veeresin veidi linnas, siis käisin edasi-tagasi Sõrves, u 40 km. Kiirendamine on super, madalal kiirusel veeremine on super (ratas pmst ei aeglustagi), suuremat kiirust hoida on aga ikkagi raske.

Pidurdama ma selle rattaga ei õppinudki, õnneks polnud vaja ka.

MTB pealt tulles (käisin eelmisel ööl Harku öösõidul) on MNT muidugi ulme. Aga ei, ma ei hakka sellist tahtma. Veeremine on muidugi kergem ja kiirem. Aga linnas saaks ma selle seljas väga varsti surma. Mingitest rattateedest ei ole MNT puhul juttugi, ja kiirus + vilets nägevus + autoteel sõit ei ole elulevuse seisukohalt hea valik. Ja maanteel trenni teha ma ei viitsi.

Ehk, olen väga rahul, et proovisin. Aga ei, päriseks ei taha.
Aitäh Citybike!


No comments: