Monday, March 30, 2015

Linnarogain Lasnamäel

Kui maailmameistrid Tammemäe-Eensaar-Eensaar korraldavad otse kodu õuel võistluse, siis TULEB minna. Tallinna 2. Linnarogain, start Lasnamäel, maastik Lasna - Iru - Muuga. Võistkond Stokkeby-Liiv-Koov-Virunurm nimega "Mõru Tõru".

Planeerimiseks anti vaid 20 min, kuid rada sai väga hea. Õhtul kodus sebisin pikalt niidiga ja sain sama pikale rajale vaid paar lisapunkti (118 vs 122). Teepikkuse ennustasin õigesti (15 km otse mõõtes), kuid niidi tegin liiga pika. Õnneks M sidus kohapeal lühemaks.

Rogain daamidega on ikka teine kui mu tavaliste gasellidega. Talvisel Xdreamil tõmbasid Lauri-Meelis mu esimese etapiga punasesse; ma ei suutnud end kaardilgi hoida, püüdsin vaid sabas püsida. Eile olin kogu aja aeroobses, jooksin vähe, suurem osa oli kiirkõnd. Orienteerumine oli imelihtne, ühtegi KPd ei pidanud otsima, punktid olid pandud pigem ratta- kui jalgsi-O tavade järgi. Nii sörkisime raja ilma eriliste üllatusteta läbi. Kaasavõetud lamp jäi kasutatama; ootasin palju rohkem "punkt pimedas punkris" sort KPsid. Veidi oli vaidlemist teises pooles, kus me võtsime Muuga aedlinna KPd lisaks ja läksime finišisse otsem kui plaanitud.

Eelviimase SI jätsin märkimata, ehkki ise olin täiesti kindel, et toppisin pulga õigesse auku... 3p nagu maha visatud.

Tulemustes domineerivad ratturid. Neile oli vist tõesti ideaalne rada. Ja küll on rahval alles raha! 29" domineeris täiesti, vana-kooli-26" rattaid oli rajal üsna vähe, mitte-maastiku-rattaid ei näinud üldse ühtegi. Peaks ikka ise ka proovima, ehkki mu varasemad ratta-O kogemused on kõik nutuga lõppenud.

Võistluse kodu - http://linnarogain.sk100.ee/
Tulemused - http://linnarogain.sk100.ee/2015/p6hirajad_web/web/results.htm
Meie rada - http://linnarogain.sk100.ee/2015/p6hirajad_web/web/teamresult_100.htm
Meie rada Endomondol - https://www.endomondo.com/workouts/494002902/7768241

Rogain on alati hea ja nii ka seekord. Ükskõik mis koht või tulemus - maastikul pool päeva punkte otsida, pärast kaarti imetleda, teiste muljeid lugeda - mulle meeldib! Aitäh korraldajatele ja kaaslastele!

No comments: