Thursday, May 8, 2008

EMT

Mu aprillikuu EMT arve oli väga kopsakas ja ületas otsekorralduse limiidi 100 krooniga.

EMT oleks võinud võla maikuu arvega ära klaarida. Või mulle soovitada, et kui ma nii palju räägin & pargin, siis suurendagu ma otsekorralduse limiiti. Et neile rohkem käivet või nii.

Aga ei, selle asemel pani EMT mu numbri kinni.

Tänan, EMT. Eks ma siis edaspidi kasutan te teenuseid nii vähe kui saan.

(Ja lisaks keeldus EMT kliendo-info 123 mulle ütlema, mis värk on. "Me ju ei tea, kas te ikka olete selle 5058952 kasutaja." "Ma ju HELISTAN sellelt telefonilt teile!" "A kust meie peame teadma, mis numbrilt te helistate!" EMT klienditugi ei näe EMT võrgust sissetuleva kõne EMT kasutaja numbrit? Kvaliteet-operaator, tõepoolest.)

Aga Järve selveri esindus oli väga viisakas ja nummi. Sinna lähen vajadusel veel.