Wednesday, May 31, 2023

Roheliste rattaretk 2023 - Ida-Virumaa ja Narva

Pikem päevik koos kõikide kohtade ja päevakavaga:
https://sites.google.com/site/kurinurm/eesti-matkad-ja-rajad/2023-roheliste-rattaretk-ida-virumaa

Väga hea oli!!!

Ma olen "Rohelistel" käinud palju. Algusaegadel küll mitte, ma ju üldse hakkasin jalgrattaga sõitma alles täiskasvanud peast (28-aastaselt). Mitu aastat käisin ka ELF-i / Eestimaa Looduse Fondi rattamatkadel, need olid nagu "anti-rohelised" või siis hoopis "päris-rohelised", nädal aega nihkes ja palju väiksemad.

See on suur üritus - ligi 2000 inimest ja ratast, laagris pooltuhat telki, söögi- ja liikluskorraldus. Paljud tuttavad ei tule, sest "massiüritus ja nõme". Aga meile meeldib. Inimesed hajuvad rajale ära. Kogu aeg on ees ja taga omad inimesed, kes teevad sama asja mis sina. Rada on alati põnev, hoolega läbi töötatud, piirkonna parimad palad välja valitud.

Meil olid mõned lapsed ja nende sõbrad kaasas. Sujus hästi, kuigi noormehed hakkavad millalgi ikkagi hullu panema, näiteks sõidavad rahva seas käed lahti. Eks mõni kukkus ka. Aga 180 läbi sõita oli kõigile kukepea, ka Ovele (12a).

Järgmine aasta Tartus ja jälle!

Eesti soojuselektrijaama settebassein ja tuhaväli

Alo infotahvliga

Minu ratas Narva-Jõesuu sadamas

Aluoja joastik Pühajõel

Raja kaart. Algus vasakul Kukrusel (Jõhvi lähedal).Laager keskel. 
Paremal Narva ja Narva-Jõesuu. Ja Venemaa.
Tegime vastupäeva ringi.

4 comments:

Kaamos said...

Koleeg käis ka retkel, oli pärast seda päevakese kodus päikesepõletust ravimas, tööle jõudis sinise silma ja plaasterdatud ninaga ja näitas üliõnnelikult kõigile, kes vähegi huvi tundsid oma kukkumist mingil jämeda kruusaga kaetud langusel.
Talle meeldis metsikult :)

Kaamos said...

Kolleeg. Ma tean küll.

Kaur said...

Huvitav... Ma päikesepõletust ei saanud ja nagu ei teinud ka midagi selle vältimiseks. Kukkumise võimalusi muidugi oli, aga laskumisi mitte eriti. Küsi, kas kohe esimesel päeval Kose tuhaväljalt alla tulles :) (Või noh ära küsi, et ta ei teaks, et me teda siin taga kirjutame.) Äkki ta käis õhtul veel kusagil kaklemas lihtsalt? :)

Aga jah, meeldimisega ma olen nõus :)

Kaamos said...

Ma ei haka küsima, kuigi ta kindlasti räägiks innukalt ja näitaks jälle oma kukkumisvideot, milles on selgelt kuulda kuidas teda laskumisel ratta seljast maha tulla soovitati. No kes see siis kuulab enne kui endal nina verine - tema enda kommentaar.
Hea oli vaadata kui inimene õnnest säras.