Monday, November 14, 2022

Barcelona

Tahtsin seal veeta vaid ühe õhtu, kuid läks teisiti. Ryanairi lend sinna lükati mitu tundi varasemaks, nii et terendas terve päev Barcelonat; kuid selle aja istusime hoopis Marrakeši (ave Ave!) lennujaamas lennukis. See-eest võimaldas Finnair mulle pool lisa-Barcelona-päeva, teise poole siis samuti lennujaamas küüsi närides. Seega sain linna peale pigem õhtul hämaras.

Esimene öömaja oli Montjuici lähedal, teine - Diagonaali peal Sagrada Familia kiriku juures.

- Montjuici peal kõndimas, linna- ja merevaateid vahtimas
- Tegin ringi ümber kindluse, milles enam ei ole sõjamuuseumit, sest see oli Franco tehtud ja paha
- Käisin Vahemere ääres
- Jõin I.P.-ga õlut
- Jõin Joaoga õlut
- Käisin Veriffi Barcelona kontoris - aadress on Diagonal 123 :), minge tööle sinna :)
- Hulkusin "gooti kvartalis" (katedraali ümber)
- Vaatasin hilisõhtuseid sportlasi - laste vutitrenne, triumfikaare ümber kogunenud öö-jooksu gruppi, joogatajaid ja taitšiitajaid
- Kõmpisin öises suurlinnas ja imetlesin selle õhtust melu

Oli tore, hea antikliimaks Maroko reisile. Mul on vaja üksi ringi käia, see laeb mu maha või siis uuesti täis. Marokos olime enamasti ninad-sabad koos, välja arvatud viimane õhtu, kus ma jätsin grupiga kõrtsi minemata ja olin kaks tundi üksi linna peal (pärast saime kokku jälle). Barcelonas sain selle üksi hulkumise vajaduse ära tehtud.

Gootika

Öine vutittenn Barcelona keskel

Montjuici nõlval

Sadama sagin, mida kunagi samast kohast lastega pikalt jälgisime

3 comments:

KK said...

Nüüd mul mängib terve ülejäänud päeva peas Barceloooonaaa! :D (Freddie häälega).

Indigoaalane said...

päeva lõpp läks kuidagi käest :) :) -- ei joonudki õlut ?! :)

Kaur said...

Olin kahel õhtul seal ja käisin ühel õhtul ühe, teisel teise sõbraga kõrtsis.

See nimekiri ei ole kronoloogiline järjestus mul :)