Sunday, January 10, 2016

Tervisekontroll

RIA saatis mu esimese asjana tehnoülevaatusele.
Qvalitas, dr Lauri Laas.

Et siis:
- Olen paks. 92 kg ja 177.5 cm annab BMI ligi 30. Kõhuümbermõõt 107 cm.
- Olen küürus (küfoos ja veel midagi).
- Olen pime. Läätsed on -11 ja -11.5 dioptrit, prillid on veel kangemad, + silinder.
- Lähedale nägemine ka läätsedega halb.
- Puhkepulss 46 bpm. (Keset tööpäeva istudes, mitte hommikul lesides)
- Vererõhk 120/70.
- Vere test on hea: kolesterool "nagu noorel inimesel", hemoglobiin 151, veresuhkur normaalne.
- Uriin puhas.
- Kõik koordinatsiooni ja motoorika testid korras.
- EKG on korras.

Küfoosi vastu:
- ujumine 2x nädalas. konna, rahulikult.
- võimlemine. Toolilt püsti tõustes õlaringid. Istuda max 20 minutit.
- istumisasend lamavamaks.

Silmad hakkavad lähedale nägemisel tagasi "paremaks" liikuma. S.t. ma vajaks lähedale nägemiseks nõrgemat prilli kui varem. Efekt on tugev - näiteks ei näe ma orienteerudes kaardi väikeseid detaile ja see on reaalne probleem.

Head on seega ootamatult palju.
Silmade miinus ei ole aastatega tugevamaks läinud; veri ja süda on korras.

1 comment:

Anonymous said...

Pulss 46... sa oled vist päris treenitud.