Thursday, December 10, 2015

Poolmaraton ja teksapüksid

Aasta või kaks tagasi vaidlesin kellegi blogisabas sellest, kas sportima peab õigetes trenniriietes või pole neil suuremat tähtsust.
Vaidlus lõppes väitega "teksades ikka poolmaratoni ei jookse küll".

Sellest ajast saadik on mind vallanud tahtmine proovida.
Üleeile klappisid omavahel:
- kuiv külm ilm,
- kaks tundi vaba aega,
- porised ja nkn pesu vajavad teksad.

Tulemus -  vabalt et jookseb!!
Mingit tuntavat erinevust dressi või teksa vahel mina ei tunne.

Aga muidu oli joosta üllatavalt raske.
21.1 km aeg tuli 1:59:xx
ja seegi pole päris aus, sest tegin kaks pissipausi (kell kinni).
Samas eksisin ma vahepeal Merimetsa võsas ära ja no ega see null kraadiga jooksmine üldse üks õige asi ei ole. (Tegelikult võis isegi kerge miinus olla, sest lombid olid jääs.)

https://www.endomondo.com/users/7768241/workouts/641861187

4 comments:

Indigoaalane said...

Ma jooksuinimene pole, aga siiani meenutan heldimusega, kuidas omal ajal käidi suusatamas villaste karupükste ja suusakampsuniga:)
Nii et ma väidan ka, et saab.
Kõige raskem on enda majast välja ajamine. Riided on alles sajas põhjus, miks mitte sporti teha:)

Kaur said...

Oi, tere tulemast lugema! Suusatamine on riietuse osas veel vähem nõudlik kui jooksmine, teksades suusatanud olen ma küllalt ja pesuväel samuti. (Spordipesu väel siis.) Ning, jah, nõus selle välja ajamise osas - "maratoni kõige raskem meeter on diivanilt ukseni" jne.

313 said...

kõike muidugi saab, aga miks peaks? kui on soov midagi tõestada, siis iseasi. aga praegu on ometi võimalus oma elu mugavamaks teha ja jätta ära need vastikud puuvillased rasked asjad, mis lähevad märjaks ja siis nii jäävadki. Jumal tänatud, et ei pea enam kordama lapsepõlve piinu ebamugavcate riietega. või laenata matkaks kellegi pool numbrit väiksemad lagunevad saapad. ja päris kindlalt on osadel inimestel lisamotivatsiooniks ka see et, "käisin shoppasin uued trenniriided".

Kaur said...

Teksa on ilmastikukindluse ja kaalu osas üsna optimaalne kombinatsioon. Mul on ka lapsepõlvest omad traumad, aga see jooks neid küll meelde ei tuletanud.

Kokkuvõte - minu jaoks - riietus ON vähetähtis.