Sunday, September 6, 2015

Paldiski Xdream

Tänane Xdream algas sellega, et minu süül jõudsime kohale tund aega liiga vara. Poolteist tundi enne starti oli meil kõik tehtud! Ajasime tund aega järjest juttu ja vaatasime ümberringi sagivaid liibuvas dressis naisi.

Stardiülesanne - kolme-KP-valik Paldiski kindluses. Jooksime täie hooga kohale, et esimene KP enne "massi" ära võtta, ja leidsime end valelt poolt vallikraavi. Kurat küll!!! Kõige odavam oleks olnud tagasijooks, aga me pusisime edasi, ronisime kusagilt üles, trügisime sabas - kaotus tracki järgi 7 minutit, ESIMESES punktis!!!! Lisaks oli kõigil keel vestil.

Majadest-punktide-otsimine läks vist normaalselt, ratas kuni kanuuni ka. Keelualast sõitsime kenasti mööda, mitte läbi :) Möödaminnes sai ära tehtud ka MinuMaja 2015.

Kanuus L sumas ja meie kanuutasime ja vahepeal lasin ma M-l end suisa slepis tarida, mis oli must nõmedalt laisk. Korra kuulsime kõva müra ja meist lendasid üle kaks A-10 Warthogi. (Samas pidanuks olema ka KC-135 Stratotanker ja kaks F-22-t, aga neid ma ise ei silmanud.) 

Pärast kanuud taas rattale ja Laoküla jaama, kuhu samal hetkel saabus Elroni porgand. Saime minuti sunnitud peatust. 

KP18 - 13 minutit viga. Rada sai metsas lihtsalt otsa! Olime õiges kohas, a punkti ei leidnud, hakkasime endas kahtlema, läksime tagasi ja teist teed pidi punkti.

Leetse mõisa sõites eksisime teega ja varemete asemel sattusime päris-mõisahoone juurde. See ja muu panid meid otsima algul üsna valest kohast ja kulutasime 20 minutit - õigest kohast alustades oleks saanud ehk viiega hakkama.

O-jooks Pakri põhjakaldal läks hästi. Orienteerumist oli seal küll vähe - jookse jorus ja hoia silmad lahti.

Ratas. 30 - 31 ei näinud ma kaarti lugeda ja puterdasime. Tuulikute otsimise LÜ puuduvate teede trikki ei hammustanud me läbi ja tegime ebaoptimaalse valiku. Tuletornis ronis Lauri - kuulge korraldajad, ma saan aru soovist värskelt avatud majakat võistlusel kasutada, aga see oli ikka väga lame ülesanne!!! KP 39-st soovisin mina mööda põrutada põhjusel "see on vale KP", õnneks oli Lauril mõistus peas.

Finiš - 4:41.
Esialgsetel andmetel puhas sooritus, 34. koht.
Endomondo track.

Veel ja muud:

Rahvas on läinud sportlikumaks, varustus paremaks. Xdream aga on kolinud linnadesse. Mingis mõttes põnevama, mingis mõttes pehmom. "Uju rattaga üle kraavi" ja "leia lagedast rabast KP" sorti ülesandeid enam pole.

Täna on mul imelik uskuda, et esimest korda elus käisin Pakri poolsaarel kahe aasta eest mais - Paldiski Libahundil. Aga nii oli. (No Pakri saartel olin varem käinud ja Laokülas ka.)

Võistluse lõpuosas ei näe ma enam kaarti lugeda. Kodus vaadates oleks ma nt viimase rattaetapi teisiti ja kiiremini sõitnud.

Ratas sai üsna pehmesse seadesse ja oli hea. Kiirusest puudu ei tulnud, veeremine oli maastikul väga hea.

Üsna ootamatult ei tõmmanud palju kõrgematest mägedest tulnud M-L mind rihmaks ära.

Ja Lauri kirjutab kommentaariks:
See alguse viga oli jah päris naljakas kiiresti valesse kohta jooksmine. Ilmselt oleks saand sealt karjäärist läbi ka tegelikult.. Jalgratta viga oli 8 min minu gps tracki järgi teepealt metsa keeramise ja teepeale tagasi jõudmise vahe. Tuletorni ülesanne oli päris keeruline tegelikult sest mingi väga hull klemheisti sõlm pandi valele poole kaheksat ja see jooksis täiega kinni keset torni. Mingi ime läbi kahe käega haaravat kangutades sain ta liikuma jälle. Mulle meeldis veel see meres jooksmine ka. Kilomeetri jagu lihtsalt meres nagu Suur Tõll :)

No comments: