Monday, January 28, 2013

Uisustiil

Kolleeg luges ette viis erinevat uisustiili tehnikat. Ma siis uisutasin kolm päeva ja proovisin igat moodi ja lugesin lõpuks kokku, et ma oskan neist poolt. Mitte nagu 5 / 2 = 2.5, vaid nagu 0.5, ehk poolt ühest tehnikast. See on kahesammuline Mogren, kus kätetõuke teen koos vasaku jala tõukega. Kui tahan teha käetõuke koos parema jalaga, olen kohe rajal pepuli.

Ja ka see pool-Mogren on selline... poolpidune. Kuna olen harjunud kätega aitama, siis vasak jalg sisuliselt ei tõuka. Ehk siis mul on stiil, kus teen vaheldumisi parema jala tõuke, kätega paaristõuke, parema jalaga, kätega, parema jalaga, kätega...

Seega tuleb teha harjutusi!
Et saada vasak jalg tõukama, mõlemad korralikult libisema ja liikumine kiiremaks.
Alustame kolmest kergemast:
- "vastand-faasis" Mogren (käetõuge samal ajal koos parema jalaga)
- Wassberg
- keppideta sõit

Aga seni on mu klassikatehnika endiselt kiirem kui uisk.

No comments: