Monday, January 14, 2013

Pikk päev suuskadel

Alo ja Iidaga Järve metsas. Alo tegi 1 ringi, Iida kaks. Vaheapeal oli piknik tee ja kommidega. Rada on seal jube, aga lapsesõbralik. Rahvast on vähe ja kõik on väga aeglased.

Katiga Harkus. Valges / hämaras. Rada väga hea. Uisku, 13 km.

Proua S.-ga Harkus. Täiesti öösel (23.30 - 00.10), klassikat, 8 km.

Üksi Harkus. Veel hiljem ( - 01.30), 16 km, klassikat, ringid 38 ja 42 minutit. Väsitasin end korralikult ära.
  • Veider on pühapäeval suusatada. Tööpäeva õhtuti olen ma rajal suhteliselt aeglane, sest sõitmas käivad fännid (või Pirital päris sportlased) ja need lendavad must mööda nagu s. kassist. Järve rajal olid aga ainult ukerdajad ja ka Harkus olin ma enamikust kiirem.
  • Ma sõidan uisku ja klassikat umbes sama kiiresti
    Paaristõuge: 4.10 .. 4.20 min/km
    Vahelduvtõuge: 4.30 .. 5.00 min/km
  • Lõpus olid käed nii väsinud, et nad lihtsalt käisid edasi-tagasi. Sõitsin puhtalt jalgadega. Sellest ka kiirus 5 min/km ja üle.
  • Määrisin suuska nii, et panin poolele põhjale pidamist ja siis sõitsin libiseva osa puhtaks. See tähendas, et esimesed 2 km oli libisemine null. A vähemalt pidas hästi.
  • BD lamp ei ole ikkagi hea. Puudub heleda hajuvalguse võimalus.

No comments: