Monday, February 9, 2009

Polar imeb

Ostsin umbes aasta eest Polari kella. Kasutatud. Edev mudel, aga.
- aastaga olen vahetanud 2x vöö patareid ja 3x kella enda oma.
- olen vahetanud rihma, mille kohta öeldi "sisemiselt korrodeerunud"
- kaks korda on kell täiesti "kinni jooksnud". Õnneks oskan ma nüüd teda ise restartida (kõik 5 nuppu korraga alla).

Arvates, et nüüd lõpuks on kõik täiega korras ja kogu süsteem (kell, rihm, andur) töötab, panin kella suusatades peale. Ja siis nägin keset rada:
205.
Reaalne pulss oli sel hetkel umbes 150.
Olin üksi keset metsa, kellegi teise kell / signaal mind segada ei võinud. Kell oli lihtsalt lolliks läinud.
Natukese aja pärast oli ta jälle normis tagasi.

Aga:
- kui kell valetas korra, võis ta valetada ka enne või pärast. Ega ma teda kogu aeg jälginud, jäi kindaserva alla ja signaalid on mul maha keeratud.
- seega on valed - ja ma ei tea, kui valed - ka kõik tagantjärele-aruanded: keskmine, kalorid, ...

Ühesõnaga, jama.

Samas - ostmisel oli mul konkreetne eesmärk: näha, mida mu pulss üldse liikumisel teeb. Ja seda ma muidugi näen.

Järgmisel päeval näitas kellake trennis max pulsiks 211, mis on kindlasti vale (sest õige oli 190). Pähh.