Thursday, March 2, 2023

Vanusega kaasnevad hädad

Põhiline:
Ma arvan, et kõik teised inimesed on lollid. Mõne üksiku erandiga. (Kõik mu veebipäeviku lugejad on näiteks erandid, ja mitte ainult seda, vaid suisa geeniused. Ausalt ka!!!! -- sina, kes seda praegu loed, oled tark ja tore inimene. Seos võib muidugi olla mõlemat pidi põhjuslik.) 

Jube raske on seda arvamust vaka all hoida, eriti sots-meedia ajastul. Samas, kaugele selle seisukohaga ei purjeta.

Mida teha????

Foto tegin Tallinna kõige tuntumas konverentsikeskuses.

29 comments:

Epp said...

WTF??? (Foto kohta.)
Aga komplimendi eest suur tänu. Tunded on vastastikused. Ja ei pane naerumärkigi, kohe täitsa tõsiselt ütlen!

Kaur said...

Foto on aus, ise tegin umbes kuu aega tagasi!!!

Ja no tore :)

Aga Epp, kuidas hoiad SINA vaos oma soovi kõikide inimeste vastu aus olla? :)

Epp said...

Tahtejõuga, Kaur, tahtejõuga.
Ja ega see alati ei õnnestu kah.

Kaamos said...

Hea hommik on täna. Kõigepealt ilus asi Epu blogis ja nüüd korralik suutäis naeru tolle sidikombo üle.
Mis puutunb oma (alati, nagu me kõik enda kohta teame, kõige õigema!) arvamuse endale hoidmisse, siis... ma enamasti olen lihtsalt vait.
Ja vait olen päris kaua. Kui lõpuks kaane maha viskab lõikan suhtlemisniidid katki, kõva häälega öeldes, mis põhjuseks. Muide, väga vähesed saavad aru, ilmselt on asi mu puudulikus väljendusoskuses. Elust välja ei saa kedagi lõigata, jälg jääb alati, aga rohkem oma närve rikkuda ei lase.

Indigoaalane said...

on jah nii !! :)

meil on klassikaaslaste chat ja iga kord viskab ette mingi teate. Lugesin siis lõpuks läbi- selgus, et tegemist on hoiatusega. Kuna ma koroona-ekreajal blokkisin suure hulga inimesi, siis tuli välja et rõhuv enamus neist olid mu kallid klassikaaslased ja nüüd annab FB lahke hoiatuse, et oled ikka kindel, et tahad neid suhteid taastada ..:)
Õeldakse, et me kõik tuleme lapsepõlvest, aga kuidas nemad ikka nii viltu kasvasid... :) eiteaeitea:)

Kaur said...

Vot klassikaaslastega mul ka probleeme pole. Küll aga mitmete teiste inim-kategooriatega... kelle ma tahaks tervenisti allavoolu saata...

Valimised on aeg, kus kõik ühiskondlikud arutelud aktiveeruvad ja igasugu hullud ronivad kivi alt välja. Aga mul on probleeme ka hoopis teistel... eee.. rinnetel.

Klari said...

Ma arvan ka, et kõik inimesed on lollid, aga ma olen probleemi lahendanud lihtsalt, ma ei suhtlegi kellegagi. Siis ei pea nuputama, kas ja kellele mida öelda. Kõigile muidugi ei sobi, aga mulle küll.

(St ma suhtlen ainult nende inimestega, kellega ma tahan, ja neid on väga vähe. Mingite... klassikaaslastega pole peale lõpetamist kokkugi puutunud.)

Kaur said...

No ma räägin, et mul on nupukad ja targad lugejad ja kommenteerijad!!! Ootame ära veel meie koššerseksi eksperdi arvamused Euroopa Liidu sügavustest...

mustkaaren said...

Jah.

mustkaaren said...

Klassikaaslased jäid kooliaega, sellest piisab.

Arne said...

Mida teha? Naudi seda. Kui kohe ei oska siis mõtle. Targal inimesele õnnestub kindlasti välja töötada viis, kuidas seda ilma peksa saamata teha :)

KK said...

Mu kolleegil on ütlemine, et otsekohesus on eestlaste eelisõigus :D Mida vanem, seda suurem. Irooniaga!

Aga muidu jah, keeran kraane kinni, haidin, valin suhtluskaaslasi kui vähegi kannatab, eriti valimiste ajal. Õnneks päris need lähedased sõbrad on paksu nahaga ja sama hullud, kannatame üksteist ära ja elame üle. Kusjuures naljakas on see, et mul jookseb see piir eranditult veregrupi alusel. Rariteetsemad tõmbavad (natuke nali).

TT said...

Valimiste ajal kipub masside rumalus ja poliitikute küünilisus eriti teravalt avalduma. Tekst pildi all on igati vaimukas :D

Kaur said...

Ehk ma siis saan õigesti aru, et ma ei ole ainus selles hädas. No tore on.

Kui ma ise peaks samuti loll värdjas olema, siis öelge aga julgesti. Targemaks ma vaevalt enam saan, aga käitumist muuta on mul võimalik.

KK said...

Mul on veel üks tähelepanek, mis ilmselt tundub pealtnäha jabur, aga baseerub kohaliku KOVi eraalgatusliku foorumi jälgimisel. Kui sinna tekib teema, mis areneb sajapealiseks loheks ja kismaks, on taevas alati hiigelkuu. Teine periood tuleb noore kuu ajal. Ma installisin omale lausa äppi :D ja no naerge või mitte, aga mingi loogika seal on. Hullud aktiveeruvad.

mustkaaren said...

Me oleks seda juba öelnud.

Kaur said...

KK, nüüd on veel need virmalised!!! Ja siis olid planeedid ka mingit sorti ühenduses või pidid napilt kokku põrkama orbiitidel!!!

mustkaaren said...

Need planeedid tiirlesid 1 õhtu ymber Kuu. Tänaseks on nad juba Kuu peale kukkunud. Räägitakse, et u 18 aasta pärast tulevad järgmised planeedid Kuu ymber laperdama.

notsu said...

Mul kipub olema vastupidi: ärritun regulaarselt, kui keegi ei saa kohe aru millestki, millest minu arust polegi õieti midagi aru saada. Tunne on, nagu ta teeks seda meelega, sihilikult jonnib.

Kui ma ennast õhku täis puhun ja lähtun vaatenurgast, et teised on rumalamad, olen palju leebem ja sallivam nagu täiskasvanul lastega kohane. Aga nii on jälle ränk vastutusekoorem ja üksildane tunne.

Vahepealne variant on optimistlik usk "see kõik on kommunikatsiooniprobleem ja kui ma leian õige keele, millega teiseni jõuda, laheneb kõik" ja ma olen ju tõlkija, kes veel peaks keele leidma?

Seda olen ma tavaliselt eesti netis rakendanud. Kui ma 2022 veebruaris ka Twitterisse, tähendab, rahvusvahelisse keskkonda läksin, avastasin, kui kirju on inimloomaaed. Ühtlasi hakkasin siis kokku puutuma professionaalsete Vene trollidega (osa neist võib olla ka AI-botid, sest inforuumi solkimiseks pole inimlikku loomingulisust ega originaalseid mõtteid vaja). Ja kuna nende puhul pole mul põhjust kahtlustada, et tegemist on nende päris seisukohtadega, siis:

1) lendan rahulikult täie sarkastilise agressiivsusega peale (ma tean, et kõlab vastuoluliselt, aga oma agressiivsuse kontrollimine on palju vähem rahulik) ja 2) ei võta seda paska, mida nad ajavad, eriti südamesse. Twitterikarastus! aga ühtlasi siis ka twitterisüdametus.

vahel, kui tuleb välja, et ongi päris inimene, katsun tagasi tõmmata.

notsu said...

ja Kaur, ma arvan ka, et sa oled tark ja tore. ei pea ennast sinuga suheldes tagasi hoidma ega midagi.

Katri said...

Notsu, kohe tuli meelde Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity." Lihtne reegel, raske järgida.

notsu said...

Dunning ja Kruger segavad Hanloni kasutamist!

Kaur said...

Kas see malice/stupidity käis minu kohta nüüd...?
Olen ühekorraga segaduses ja meelitatud :)

Kuukala said...

Kõik KOVi töötajad teavad, et hullud aktiveeruvad täiskuu ajal. Selleks pole äppi vajagi, et teada, millal kuu täis saab :D

Kaur said...

Konkreetne ajakohane näide:

Kõik, kellele ei meeldi talv ja lumi, on minu arust lollakad. Neid peaks mõnitama ja narrima seni, kuni nad kas ümber kasvavad või maa alla vajuvad. Selline imeline talv ja mõned ei käi ei suusatamas, ei uisutamas? Mis inimesed need on ometi sellised?!??! Miks on Jumal nad loonud ja miks laseb neil endiselt maa peal viibida..?!?!?!

notsu said...

mõtlen nüüd selle peale, kuidas me läksime eile-üleeile (mul on hetkel väga raske aru saada, mitu päeva on möödas) Eesti miinus 15 märtsiilmast soojale maale. ma ei tahtnud talveriideid subtroopikasse vedada, panin mitu kihti suveriideid ülestikku selga ja igas reisietapis tuli üks lisakiht maha.

Mh lennukis, kus oli täitsa tavaline toatemperatuur.

A. veetis seal suurema osa ajast nii, et korralik sametpintsak seljas ja selle otsas veel villane talvemantel.

meie kodune tubane elu näeb ka pmst välja nagu Napoleoni ajal, et mees paksus villases riides ja naine pmst öösärgiga.

aga noh, ma kaalun 10 kilo rohkem ka ja teatavasti mida kerakujulisem keha, seda väiksem on tema suhteline pindala ja seega ka vähem energiakadu.

Kaur said...

Lennujaama lähedal elava isikuna olen ma -15 kraadiga läinud t-särgis takso peale, et ei peaks soojale maale jopet kaasa vedama.

udupea said...

Ma endiselt arvan, et mina olen loll ja see ei ole hea arvamine :(

notsu said...

Kaur, me läksime kah taksoga, aga paraku lennujaama bussi peale ja kuna me tahtsime kindlad olla, et maha ei jää, tuli 15 kraadises külmas nii 10 minutit bussi oodata, sest bussijaam sunnik on öösel kinni. T-särgiga saab külmas astuda, aga oodata hakkaks sulgi külm.

suveriided kihiti tegid oma töö aga hästi, kõige külmem oli jalgadel, sest ma ei tahtnud jälle asja eest, teist taga saapaid soojale maale vedada. Aga õnneks nii külm, et jalad tundetuks muutuks, ei hakanud.