Saturday, December 24, 2022

Mul on nüüd Instagrami konto!!!!

Kulutasin sellele hankimisele just ligi tund aega oma elust.

Konto on mul tegelikult ammu. Aga ma ei saa sinna sisse. Mingi meta / facebooki / insta vahelise ebakõla tõttu on konto loomine jäänud katki seisu, kus küsitakse "kas sa oled 18 täis jah/ei". Sisselogimine jäi selle koha peal reload loopi: näitas küsimust, näitas kohe uut tühja lehte, näitas küsimust, ja paari sellise ringi peale ütles "oota veidi ja proovi uuesti".

Seda ka täiesti tühjas brauseris / privaatses aknas, kus mingeid vanu küpsetisi ei olnud. Serveripoolne loogikaviga.

Kõigepealt kulutasin pool tundi sellele, et ühendada lahti oma FB ja Insta kontod. See pole lihtne. Netis olevad instruktsioonid algavad kõik "... logi instagrammi sisse". FB poolt saab ka lahti ühendada, aga selle juhised on kõik aegunud. Ja oma mõistusega ma vastavat kohta üles ei leidnud. Kustutasin ära hea hulga muude rakenduste FB integratsioone. Insta konto on aga mujal, Accounts Center'is: https://accountscenter.facebook.com/profiles

Kuid lahtiühendamine ei muutnud midagi. Sisse logida ikka ei saanud. 

Installisin Insta mobla-äpi. Ka see!!!! läks reload loopi. Aga teisel katsel õnnestus ikkagi sisse saada. Hunt teab kuidas. Küsimusele "kas olen 18" jäi minu arust vastamata.

Veel paar ringi läks paroolide muutmise peale - moblast tehtud muutust veeb ei usaldanud. Aga lõpuks on mul võimalik Instagrammi arvuti brauserist sisse logida. Greit success! 

Mobla äpi kustutasin ära, seda ei lähe mul vaja.

See kõik tuletab meelde aega, kui olime Skypes / Microsoftis ja proovisime MSA-d ja Skype kontot kokku panna. Ka Skypel oli muide Facebooki integratsioon olemas (millest pärast Microsofti acquisition'it keegi midagi teada ei tahtnud). Igatahes oli see üks täielik arhitektuurne segapuder, millest ainult Lauri üle käis. 

Ehk siis ma oskan hinnata seda, kui segaseks võib nii lihtne asi nagu "logi sisse" minna. Ja seepärast ei ole ma Facebooki ega Meta ega Instagrami peale pahane. Küll aga ootab seesama puder mind kohe ees töises kontekstis.

9 comments:

KK said...

Nüüd ma tean siis kahte inimest, kes kasutavad instat browseri kaudu!
Ma proovisin kunagi instast välja ja sisse logida kui omale crafts bisnekti konto lisaks tegin. Tahtsin erinevaid kasutajanimesed ja paroole panna. Ja no segane oli, fb kaudu lasi mõlemasse kui ma õigesti mäletan, aga lahti haakimisega oli ilge kamm. Ma kasutan vaid äppi.

Kaur said...

No ma ei "kasuta" instad ses mõttes, et tahaks influentseriks saada või üldse midagi jagada või kedagi "jälgida". Mu tagasihoidlik soov oli triangle-of-sadness filmi ametlikke pilte näha. Aga ka selleks on moodsal ajal kontot vaja.

notsu said...

ma tahaks ka piltide vaatamiseks kontot teha ja mul on täpselt vastupidine probleem - tundub, justkui ilma FB-kontota ei laseks. St takerdun lõpmatusse kasutajanimede tekitamise silmusesse, kus ükskõik, mis ogaraid kasutajanimesid ma välja mõtlen - kasvõi lausepikkusi! ikka ütleb, et "selline kasutaja on juba olemas" ja no ei usu.

TT said...

Ma isegi ei tea kuidas aga mingi moment hakkas läpakasse ilmuma insta teateid (vist peale seda kui FB ja insta Meta alla kokku läksid). Lõpuks klikkisin ja hoplaa, brauseripõhine insta avanes, ehkki ise enda teada miskit ei teinud. Läpakas suurt ei kasuta rohkem kui sõprade jälgimiseks kui ise pakub. Instat kasutan moblas, saan pilte jagada otse ja ka FB'sse automaatselt lisada - osa tuttavaid omab(jälgib) ainult ühte, teised jälle vaid teist platvormi.

Kaur said...

Miljard inimest on endale Instagrami konto teinud. Ja kulutanud selleks vaid sekundeid.

Ma vaid viitan, et need süsteemid on nii suureks ja keeruliseks läinud, et kui on pekkis, siis on põhjalikult pekkis.

Kaur said...

Notsu, proovi sama rohtu mis mul mõju - tee läbi mobiili äpi. Kasvõi sõbra telefonis (ja kustuta sealt siis kohe ära).

mustkaaren said...

Ma tegin kunagi väga ammu insta lauaarvutis. Kasutasin harva ja pikkade pausidega. Vahepeal tekkis veel mitmesuguseid kontosid, kes nendega nokkimist enam mäletab, ja yhel päeval osutus, et väga mugav on instagrammi guugli kontoga menetleda (ei mingeid kontoprobleeme, yhesõnaga, ei mingit miljonit äppi eraldi kontode ja paroolidega, mulle meeldip.)

Kaur said...

Hmm, kas selline asi - instagrami login Google kontoga - on tõesti võimalik? Kuidas? Instagrami veebis sellist võimalust ma küll ei näe. Tükk aega googeldamist ei viidanud kuidagi sellele, et nii saaks. Enne Facebooki ülesostmist oleks see olnud ehk loogiline, aga praegu oleks see sisulisel google kontoga meta rakendusse sisse logimine, tundub ideoloogiliselt vastuvõetamatu mõlema ettevõtte vaatest.

Kui see tõesti võimalik on - google kontoga otse instagrammi -, siis ma huviga kuulaks, kuidas.

mustkaaren said...

Kasutan seda harva ja nyyd käisin ekstra vaatamas, et mis seal on - ja puha fb sõprade pildid, Sul on õigus. Olengi umbes 10 teise äpiga segamini ajanud, nemad, osad tasulised, on guugli omad, ainult insta ja spotikas on fb kontoga. Kuna siin kõik kirjutasid, et neil probleemid, mul pole neid aga kunagi olnud, siis järeldasingi, et mul kyll see ei ole...