Monday, August 22, 2022

Inimesed on nii ilusad ja head

Sõidan jalgratta ja lastega Elvast Tartusse. Lemmatsi kandis tuleb nooremapoolne mees ja kingib mulle kaks purki külma õlut. 

Joon Tartus Rüütli tänaval veini - kolm tundi ja kaks klaasi. Õhtu lõpus tuleb meie laua juurde sõbralik onu ja ütleb: Ma olen teid õhtu otsa jälginud, te maksite kõik arved eraldi. Nii pole ilus, maksa teinekord ikka daami eest ka. Ja kui raha on vähe, siis ütle letis lihtsalt, et pandaks minu ehk Jüri* arvele, eks, tšau!

Ehk näen ma lihtsalt hirmus vaene välja?

* nimi muudetud, kuid toimetusele teada

3 comments:

Anonymous said...

Õlled, selliselt, Eestis! Nunnu!

Rikkuse jaoks vaata jalanõusi. Kui mingi tüüp on Keeni sandaalidega, siis ta pigem ei ole vaene. Aga kui tüüp ei oska vaadata jalanõusi, suhtleb selliselt ja laseb panna enda arvele - mingi väga huvitav tüüp, ta ei saa teenida sotsiaalse blabla-hierarhia mängudega ja ta siiski teenib hästi.

mir ja druzba said...

Vintis inimesed on lahked. Ma ei tea kui kellelgi on aega su käitumist jälgida, siis on tegu mingi maniakiga.

Kaur said...

Ju nad istusid kõrval-lauas, tundus olema heas tujus punt :)