Friday, October 19, 2012

Rullsuusk - vabastiil

Kui eelmisel neljapäeval pandi meid klassika-rullile, siis seekord uisu omale.
1) palju ebakindlam
2) palju kiirem. Klassika veeres Lillepi küngastest alla kui tigu, uisk suhtkoht lendas
3)  jalg läheb krampi :(

Tasakaal on mul mingil määral olemas ja harjutused tulid enam-vähem välja. Olen grupis vist kõige aeglasem, profimad suisa lendavad rullidel. Ma see-eest arenen, trenni alguse koperdamise ja lõpu sõitmise vahe oli nagu öö ja päev.

Omaette jama on see kramp. See on mul aastaid uisu-stiilis sõitmist seganud. Treener ütles "tasakaaalu pole, tuleb rohkem sõita", aga ma ei usu. Viga on kusagil saapa- või jala-hoius, mitte selles, et tasakaalulihased väsivad.

Enne ja pärast suuska sai veidi sörgitud ja jõulinnakus kätele koormust antud (palgi tõstmine, tagurpidi kätekõverdused). Ligi kolm tundi trenni. Hakkab tulema :)

2 comments:

rebsik said...

Huvi pärast uurin, et kas selle trenniga on võimalik liituda?

Kaur said...

Jaa, see on CFC harrajastajate trenn ja kõigile vaba. Suhtle treeneriga: http://www.cfc.ee/suusakool-harrastajad-kontaktandmed