Thursday, November 26, 2009

Arstidel, palju

Ma käin nüüd huviga arste pidi. Selg, rüht jne. Rüht on mul p-s pigem arvutitööst kui kukkumisest, aga seljavalud on suvised.

Kõik arstid on väga meeldivad, a räägivad eri juttu.

Neuroloog.
Manuaalterapeut. See oli siis, kui korraks päris hulluks läks. Ragistas, näitas miskit harjutust. Sai parem.
Massaazh. 10x. Mulle küll ei tundu, et see kuidagi mõjuma peaks. Kas peab?
Taastusravi-arst. Lubas end igatpidi liigutada (ka ronida). Soovitas väga ujuda, andvat "sümmeetrilist koormust".

Füsioterapeut. Täna. Vaatles mind (põhiliselt pani igasugu asju tegema ja vaatas, kui sümmeetriline ma olen. Mõlema käe jõud dünamomeetriga, jne.) Harjutused saan järgmine kord, seniks muud nõu:
- Kõige tähtsam on pidev kehahoiak! Selg sirgu, abaluud taha.
- Istudes jalad otse maha! Mehed kipuvad neid tooli alla "kerima", halb.
- Ujuda selili või krooli. Konn - halb. Pea kuklasse on üldse halb. (Rattasõit seega kah halb?)
- Manuaalteraapia - kasutu ja pigem ohtlik. Kui lihastoonusega kaasa ei aita, siis mõju väga lühiajaline.
- Valesti võimlemine on ohtlik.
Soovis õnne kah, teise sünnipäeva puhul.