Monday, April 27, 2009

Ardu / Paunküla xdream

Kaisa, Erik, mina.

Tuli mu Xdreami kõikide aegade parim tulemus. Kanuuga sõita oskame, joosta jaksame ja ratast oli seekord vähe. Kirsiks tordil Kaisa hiilgav vibu-sooritus.
Üldarvestuses 17. koht (170 võistkonna seas).
Segatiimidest 6. koht.
Aeg 3:33.
Kaotust võitjale 45 minutit.

Nägime nugist (hommikul Tartu maanteel),
Paunküla järves ujuvat kitse,
20-kraadises soojas jäätunud sood.

Kanuus tegime päripäeva ringi ja see oli hea. Esimene pikk etapp oli pikk, a siis oli veel jõudu tõmmata. Kaisa võttis punkte ja võttis hästi. Mina tüürisin, hindele 4: sõitsime enam-vähem soovitud suunas, kuid juhtimise peale läks palju aega ja tõmmata sain sellevõrra vähem.
"Veame kanuu üle saare" / "jookseme mööda saart" narrusi ei teind. Tulemus - kaldale jõudes olime esimese paarikümne seas.

Rattas 14 - 15 meenus kohe, miks mulle rattasõit ei meeldi. Selleks peab trenni tegema ja ma ju ei tee! Kaisa pani nii nobedalt punuma, et ma ei saand järgi, kiiver tikkus silmile ja vere maitse oli suus. A siis tuli

Jooks, kus mulle vanale paksule usaldati lühike lihtne etapp (C). Kaisa sai lühikese keerulise ja Erik pika keerulise. Mulle rohkem puhkuse eest. A ma oleks 16A / 16B leidmisel hädas olnud, seega õige valik.
Koosjooksu (33 36 35 37 38) tegime vudinal ära ja ikka olime suht eesotsas - vahetusalas tiimid, kes meist enamasti kaugel ees.

Ratta 24 - 25 - 26 rajavalikus sõitsime 24 - 26 ja jooksime 26 - 25 - 26. Mudajärve äärne soo oli alles jääs ja kandis :) Sai siiski 2x vööni kraavis käidud. Eks SI ajad ütlevad, kas oli hea valik.

Pusimis-ülesande viskasime nurka ja tegime sörgi ümber karjääri.

Ratas 27 - 28 - 29 tekkis hetk peataolekut, kui ma tahtnuks 28-st finisini minna läbi metsa. Õnneks näitasid Areali naised meile tee kätte. Tõsi, nad velotasid meist kärmemalt, aga

Vibulasus sai esimest korda elus kätt proovind Kaisa kolmest noolest kaks sisse!!! Sellega võitsime ära A naised ja veel kellegi.

Finish!, pildistav fazz, saun. Väsind eriti ei ole, nälga ei ole, isegi janu ei ole, on ainult hea meel enda ja võistkonna ja kevadiselt aeglaste konkurentide üle :)

Meie kohad etapiti:
Kanuu lõpus 19.
1. jooksu alguses 21.
1. jooksu lõpus 13. (ehk - pika etapi teinud Erik võitis meile 8 kohta!!!!)
2. jooksu lõpus 15.
pusimis-ülesande alguses 17., lõpus 18.
noole-ülesande alguses 19, lõpus 18.

Kokkuvõte: kõik töötas väga hästi. Kaisa rabas kanuus punkte ja pani vibu, Erik tegi pika üksijooksu-otsa ja mina juhtisin kanuud. O-vigu ei teinud, omavahel vaidlemisele aega ei kulutand, metsas oksa silma ei jooksnud ja kanuud ümber ei ajanud. Hea võistlus, hea tulemus!