Monday, November 1, 2010

connect.garmin.com

GPS kella mõte on trackide vaatamine, analüüs ja levitamine. Milleks kallis vidin, kui ei saa tehtud trennidega eputada?

Garmini puhul on analüüsi- ja eputamis-keskkonnaks connect.garmin.com.
Või siis connect.garmin.com/explore?owner=kurinurm.
Aga ausõna, ma ei saa aru, kuidas see sait töötab.

Publitseerimine.
Hetkel _tundub_ mulle, et avalikuks lähevad trennid, mille nime ma olen muutnud. Tundub imelik? Seadetes on mul, et _kõik_ on avalik. Mh?

Otsing.
Otsing "kurinurm" ei anna midagi. Mitte midagi! Ka siis mitte, kui end eelnevalt meie kontori pihta ära zoomida!

Ma ei ole veel leidnud kohta, kuhu kirjutada oma nimi. Hoolimata nimest "connect" ei taha Garmin mu andmeid. Seega ei saa keegi mu'ga ka connectida. Ka teiste kasutajate andmeid ma ei näe.

Oma trenne saab levitada otselingi kaudu. http://connect.garmin.com/activity/54624582. Kõik...

Ehk, mingit sotsiaalset aspekti ma sel connect.g.c-l ei näe.

Muud võimalused
Garmin üritab olla mu treeningpäevik ja treener. On sektsioon "goals", kalender, aruanded. Aruannetest saan teada, et mu keskmine kiirus on 1.3 km/h ja et olen viimase kuu jooksul kulutanud 2825 C (sic) (s.t. ma tean, et C on "Celsius" ja ma teen ka Cal ja kCal vahel vahet).

See on täiesti... mõistusevastane. GPS kell on spets-riist, millega saab teha üksikuid trenne valitud spordialadel. Talle treeningplaani funktsioonid külge pookida on lihtsalt liiast, igast mõttes...

No comments: