Thursday, September 9, 2010

Koormustest



Medicoveris koormustestil.
Põhiline eesmärk - saada teada, kas süda on korras. (On.)
Teine - oma üldise konditsiooni ja pulsi ja koormusvahemike ja kohta rohkem teada saada. (Ei saanud.)

Süda. Pmst on kõik nii korras nagu saab. EKG on puhas nii puhkes kui koormuse all, taastumine on OK, ja - vererõhu tõus on koormusega normaalne. Infarktiohtu ei ole. Trenni võib teha kõikidel koormustel.

Arvandmetest: Väntasin ergomeetrit vahemikus 50-300 W, vahepeal pakuti küll võimalust lõpetada, aga polnud nagu põhjust.

koormus (W) - pulss - vererõhk
20 - 71 - 130/75
50 - 102
75 - 102 - 135/85
100 - 112
125 - 120 - 150/90
150 - 130
175 - 136 - 180/90
200 - 144
225 - 155 - 190/85
250 - 164
275 - 176 - 220/85
300 - 181


Muu.
Võimsus oli 170 bpm juures 3.09 W/kg.
Veretestid (kolesterool ja suhkur) on mul suve alguses tehtud (ja korras), muud ei määratud.
Aga midagi muud nagu ei määratudki.

Trennipulsiks soovitati mulle 160 bpm. Küsisin, et mida see siis tähendab või mida see 160 bpm peal treenimine täpsemalt annab - vastust ei saanud.
Koormustaluvus olla "väga hea". Mis see tähendab - ei tea.
Mingeid tsoone ei öeldud, ka minu küsimise peale mitte.

Kokkuvõttes: olen terve, see on tore teada ja tähtis.

5 comments:

lehtsabaH said...

No ja igasugu pulsitsoonid nad ka ikka määrasid?

Kaur said...

Ei mingeid pulsitsoone!
Ja ma kirjutasin su @ut.ee aadressile kirja ka, ma ei tea, kas sa loed seda v ei.

lehtsabaH said...

Loen ikka oma ut kirju aga ma olen maru kehva vastaja.

Mille järgi sa oma trenne teed kui aeroobne, sega- ja anaeroobne pulsipiir määramata on?

liis said...

Ma ei käi seal nii tihti, kui ma tahaksin (kord-kaks aastas peaks, aga olen võtnud eesmärgiks kord 2 aasta tagant käia), aga senise kogemuse põhjal julgen väga-väga soovitada Vomax'i koormustesti (võtsin paketi "Tervisesport"). Dr. Valeri Kovaljov vastas absoluutselt kõigile küsimustele ja isegi kui ma ei küsinud, seletas iga asja ilusti mulle lahti. :)
Ja nad kolisid, ma olen aru saanud, sealt kaugelt Piritalt hoopis linna keskele Narva mnt. 7.

Kaur said...

Aitäh soovituse eest, Liis!