Wednesday, June 3, 2009

Trummi päevak

... väärib eraldi kirjutist.

Rada ja tulemus.
Rada: 8.73 km, 21 KP, enamasti kerge maastik, paar raskemat kohta.
Tulemus: 1:18:31, 19. koht / 26
Pulss: keskmine 175, max 188 (finishis)

Maastik.
Aasta, kaks tagasi oli Nõmme / Trummi mets mu jaoks täiesti must maa. Mäletan eelmise aasta Mustamäe & Trummi päevakuid - ei saanud ööd ega mütsi aru, kus ma jooksen või olen.
Nüüd on needsamad päevakud mu selle kandiga tuttavaks teinud. Ja kolleegid tassisid mu samasse metsa sörkima - aitäh! Nii et olin kogu aja ka "suurel kaardil".

Orienteerumine.
Esimesed viis etapkiirust on: 7:12 min / km (nõlvast üles!), 5:40, 5:16, 5:23, 7:08
Järgmised neli aga: 26:49 min / km, 17:26, 16:33, 14:09
Järeldus on ilmne. Jooksin end esimese 5 etapiga rihmaks, keerukale maastikule sattudes kukkusin orienteerumise mõttes auku ja siis hakkasin tasapisi taastuma.

O-vigu tuli kokku 10 minutit, sellest 5 min andis too esimene "augus" etapp ja siis tiksus minutikaupa juurde. Viimane oli juba puhas väsimusviga - väga kerges kohas (suusabaasi juures) keerasin liiga vara võssa, ehkki orientiire oli nii et tapab.

Jooks.
Käis stabiilselt 180+ pulsi peal. Nõlvast üles joosta muide ei jaksanud! Kuidas see tormamine lõpptulemusele mõjus... pigem halvasti :), aga trenni sai korraliku.

Ja oi kui hea meel mul on A-raja üle. Ikka nagu päris trenn... mitte mingi sutsakas :)