Sunday, January 10, 2021

Lõuna-Eesti mikropuhkus

Meil on koroona, teil ei ole?
Teil on spaad ja kõrtsid lahti, meil ei ole?
Mis mõttes, ah?
Kuhu jäid võrdsus, vendlus ja vabadus oma raha kulutada???
Pakkisin jõmpsikad autosse ja veeresin kinnisest kilulinnast Emajõe Ateenasse.
Sai väga hea.

Jõmpsikad tuletasid Kuutsemäe nõlvadel mäesuusa aa-bee-tseed meelde. Kuutseka pidajad olid just piletite hinda tõstnud ja sellest sots-meedias uhkelt teada andnud. Reklaam töötas nagu Bitcoini IPO, piletijärjekord oli 45 minutit - tehke järele! Aga mäel oli väga normaalne. Mina ähkisin samal ajal Kekkose raja tõusudel. 


Käisime Harimäe vaatetornis ja nägime hirvi.

Tartu majandust turgutasime Auras ligunedes. Mina ujusin kolm kilomeetrit. Lisaks käisime mitmes söögikohas ja nad kõik olid väga toredad. Te ikka teate, et Newtonisse saab Aura poolt otse sisse? Mina väisasin veel Pühaste keldrit. Millal ma viimati õllekas käisingi? Eelmisel aastavahetusel Vilniuses???

Poistel olid arvutid kaasas. Nii et koos kohalikega korraldus Minecrafti sessioon kaheksal käel. Mängud on iidsetest aegadest seltskonda liitnud, miks siis mitte nüüd. 

Suurte lastega on mõnus reisida. Nüüd tahaks kohe veel!!!


2 comments:

Anonymous said...

Kekkose rada, 3km ujumist, lisaks laste logistika! Väga tubli nädalavahetus, juba üks nendest on hea. Optimismi sisendav postitus.

Kaur said...

Ehh :) Kekkose rada on 14 km, ujunud pole ma mitu nädalat (sest ujulad on kinni), logistika pole suurte lastega midagi erilist. Aga tore oli küll.