Ta hakkab vaikselt aru saama, et Netflix pole vist minu teema, ja promob vahele homoerootilisi India tantsufilme.
See oli suisa nunnu - šlaagerjas meloodia ja sõjakas meeste tants:
Aga no ausalt.
Kui loll saab üks reklaamist elav platvorm olla?!?
8 comments:
Anonymous
said...
Olen kuulanud mõned loengud reklaamipsühhloogiat, luges vist Tartus R.Valk. Minu mulje järgi paljud inimesed arvavad, et reklaam ei tööta, see on loll ja halvasti tehtud, kuid võin enda järgi tuua näiteid, kus täiesti kõige nõmedam reklaam, mille kohta olin kindel, et ei tööta, see on paari aastaga ajudesse sisse keevitatud (mingi toidupoe keti tudish piip); mul ei ole televiisorit, kuid mingi refleks/seos on sisse taotud.
Kaur, sa oled keerulise, ootamatu käitumise ja huvidega. Sa ei mahu kategooriate alla. Muide, sind tundes, mina käiaks sulle netflixi reklaami ja ei hooliks sinu arvamusest, et sa ei vaata TV, seda rohkem käiaks. Hetkel sa tead väga hästi, et Eestis on Netflix. Mina eile veel ei teadnud et hetkel on valimised.
Mina olen keelanud youtube ajaloo analüüsi ja suunatud reklaamid.
Alles oli blogi postituse tasemel uudis, kus osad inimesed ei suutnud arvata openAI GPT-2 koostatud tekstide kohta et neil oleks midagi viga, kuigi tekst ise oli sisutühi müra, aga mõtlemata lugedes tundus tekstina.
Tehisintellekt ei mõtle vaid teeb su tahtmised teistega sarnaseks, nii et mingil hetkel sa tahad seda, sest teised tahavad ka ja tõde ei mäleta enam keegi. :)
Reklaam kindlasti töötab, selles ma üldse ei kahtle. Aga ta töötaks paremini, kui mulle müüa midagi, mida ma natukenegi tahan.
India film või venekeelne autoreklaam youtubes - isegi kui ma tahaks, ma ei saaks ju neid osta. Lähen Moskvasse autosalongi? Või Bangalores kinno? Ma ei ela ju seal...
Kui Youtube isegi mu keelt ja kontinenti ei arvesta, siis see on ju lollus???
jajah, samamoodi ei näe ma, mis lootus on reklaamijatel, et ma peenise pikendamise vahendeid hakkan ostma. Või miks ma peaks soovima tutvuda suurerinnaliste naisterahvastega, kui ma ise olen juba.
Ju robotitel ple midagi muud pakkuda, sellel lihtsal põhjusel et keegi ei telli nende käest seda mida Kaur tahab osta, aga notsu tuulab mööda pornolehti ja korjab sealt küpsiseid enda arvutisse või teeb seda keegi teine kasutaja mine tea.
Siin võib siis mõtelda nii, et sinule reklaami näitamine on nii mõttetu, sa ei vasta märksõnadele, et sulle tasub näidata kümneid kordi odavamat reklaami.
Notsu, nad ei tea sinu eelistusi, järsku sulle meeldivad suurte rindadega naised, mitte pikendatud peenisega mehed :p Lisaks on eksimuse hind ainult 50%, kuid kulu maksab tarbija, mitte reklaami näitaja. Walmardi kingariiulil asuva kingapaari tähelepanu on nii odav et müüja ei mõtle, kas meeste või naiste osakond.
Roboti mõte mulle meeldib. Mitte AI ei ürita käituda inimese järgi vaid inimene vormitakse AI sarnaseks, näiteks piisava Netflixi reklaamiga. See oli K juba teine Netflixi postitus.
8 comments:
Olen kuulanud mõned loengud reklaamipsühhloogiat, luges vist Tartus R.Valk. Minu mulje järgi paljud inimesed arvavad, et reklaam ei tööta, see on loll ja halvasti tehtud, kuid võin enda järgi tuua näiteid, kus täiesti kõige nõmedam reklaam, mille kohta olin kindel, et ei tööta, see on paari aastaga ajudesse sisse keevitatud (mingi toidupoe keti tudish piip); mul ei ole televiisorit, kuid mingi refleks/seos on sisse taotud.
Kaur, sa oled keerulise, ootamatu käitumise ja huvidega. Sa ei mahu kategooriate alla. Muide, sind tundes, mina käiaks sulle netflixi reklaami ja ei hooliks sinu arvamusest, et sa ei vaata TV, seda rohkem käiaks. Hetkel sa tead väga hästi, et Eestis on Netflix. Mina eile veel ei teadnud et hetkel on valimised.
Mina olen keelanud youtube ajaloo analüüsi ja suunatud reklaamid.
Alles oli blogi postituse tasemel uudis, kus osad inimesed ei suutnud arvata openAI GPT-2 koostatud tekstide kohta et neil oleks midagi viga, kuigi tekst ise oli sisutühi müra, aga mõtlemata lugedes tundus tekstina.
Tehisintellekt ei mõtle vaid teeb su tahtmised teistega sarnaseks, nii et mingil hetkel sa tahad seda, sest teised tahavad ka ja tõde ei mäleta enam keegi. :)
Reklaam kindlasti töötab, selles ma üldse ei kahtle.
Aga ta töötaks paremini, kui mulle müüa midagi, mida ma natukenegi tahan.
India film või venekeelne autoreklaam youtubes - isegi kui ma tahaks, ma ei saaks ju neid osta. Lähen Moskvasse autosalongi? Või Bangalores kinno? Ma ei ela ju seal...
Kui Youtube isegi mu keelt ja kontinenti ei arvesta, siis see on ju lollus???
(maailmajagu, mitte kontinenti, vabanduust)
jajah, samamoodi ei näe ma, mis lootus on reklaamijatel, et ma peenise pikendamise vahendeid hakkan ostma. Või miks ma peaks soovima tutvuda suurerinnaliste naisterahvastega, kui ma ise olen juba.
Ju robotitel ple midagi muud pakkuda, sellel lihtsal põhjusel et keegi ei telli nende käest seda mida Kaur tahab osta, aga notsu tuulab mööda pornolehti ja korjab sealt küpsiseid enda arvutisse või teeb seda keegi teine kasutaja mine tea.
Sinu maailmajagu ei arvesta reklaami tellija...
Siin võib siis mõtelda nii, et sinule reklaami näitamine on nii mõttetu, sa ei vasta märksõnadele, et sulle tasub näidata kümneid kordi odavamat reklaami.
Notsu, nad ei tea sinu eelistusi, järsku sulle meeldivad suurte rindadega naised, mitte pikendatud peenisega mehed :p Lisaks on eksimuse hind ainult 50%, kuid kulu maksab tarbija, mitte reklaami näitaja. Walmardi kingariiulil asuva kingapaari tähelepanu on nii odav et müüja ei mõtle, kas meeste või naiste osakond.
Roboti mõte mulle meeldib.
Mitte AI ei ürita käituda inimese järgi vaid inimene vormitakse AI sarnaseks, näiteks piisava Netflixi reklaamiga. See oli K juba teine Netflixi postitus.
Kaks päeva nägi reklaame topelt, iga loo vahel kaks.
Eile ei näinud üldse.
Eksperimenteerivad, sunnikud...
Post a Comment