Wednesday, September 10, 2008

Transportationally challenged

Käisin Tartus. Korraks. Sinnaminek lihtne, sealolek... enam-vähem, aga äratulek... Ma olen ühistranspordi osas nii tuhm, et endal ka on kahju.
- Kui juba kolmas kohalik mu "19.50 rongi" peale suuri silmi tegi, sain aru, et midagi ON mäda. A rongiplaanis ju ON selline rong?
... no kust pean mina seda pisikest "R, P" kirja tähele panema?
- Kui juba kolmas kohalik mu "22.00 bussi" peale..., leidsin ka bussiplaanist "P".
- Hommikusest rongist jäin maha. Enne oli mulle pikalt promotud, kui mugav on rong...
- Takso - buss - takso jättis mu hommikusele koosolekule väga pikalt hiljaks.
- Bussis selgus, et telefon on K. poole jäänud...

Ja ma parem unustan ära, kuidas ma vaest K-d mööda Tartut kõnnitasin. Ausalt. Häbi on.

Siiski oli Tartus ka meeldivat :)
- Tartus oli Veiko. Mis, kuidas? Ta peaks Iraagis missioonil olema? A oligi täiesti päris Veiko!
- Kõrtsiarve kuuele - pika õhtu peale, alkoholiga - oli 370 krooni.
- Sain kätte oma armsa kompassi :)

Kristiina jutud Gruusiast tegid päris kurvaks.