Saturday, September 27, 2008

10 km, 45:00

Mu elu kiireimad 10 km. Enda kellega võetuna täpselt 45:00. Ametlikes tulemustes ilmselt kümmekond sekundit rohkem (stardialas sebimine). Hiljem: 45:13.

Jooks läks hästi, ühtlases tempos. Rajal mitu lauget tõusu (Kose ringrada), neil kukkus kiirus muidugi veidi alla. Mida edasi, seda parem joosta oli :)

Veel paari aasta eest oli 10 km minu jaoks imetabaselt pikk distants, kilomeetrid venisid kui tatt ja liikumine oli paras piin. Nüüd on seiklussport mu pika pingutusega ära harjutanud. Kõige lühem xdream on ligi 4 tundi, sellega võrreldes on 45min jooks nagu lumme (tsenseeritud).

Algul plaanisin isegi maratoni joosta, a sõbrad veensid, et see on tõsine võistlus, kuhu amatöörid ei sobi. Tõsi, eelmise aasta tulemuste järgi oleks ma jäänd eelviimaseks. Tänase vormi pealt ehk tagant 5. kohale või nii.

Õhtul: Tulemused väljas, mu aeg 45:13, 123. koht 433. lõpetanust.

Mõningane segadus on selle võistluse nimega. Tuttavad ütlevad "Õhtulehe maraton" või "SLolehe rahvajooks". A leht on vist oma toe ära võtnud, kohapeal polnd nende nime ega logo kusagil. Championchipi kalendri Google koopias on veel kirjas "SLÕhtulehe 26. Rahvajooks", kuid päris-kalendris on "SLÕ.." eest ära võetud ja kuupäev 1 võrra varasemaks keeratud.

Kaks päeva hiljem: Jalad on valusad! Tähendab - sai pingutatud, tore :)