Tuesday, September 9, 2008

Rattakingad II

Tegin 16 km, kiiresti: 35 minutiga. Liiklust oli miskipärast :) vähe ja tuul oli päevasega võrreldes malbem, kuid ikkagi: seni olen ma sama ringi teinud umbes 45 minutit.

Tagasi tulles kukkusin. Maja ees, vastu naabri auto esituld. Keerasin parema jala pedaalist välja... ja püüdsin vasakuga maha astuda... a vasak oli alles klotsi küljes kinni. Õnneks ei saand haiget ei mina ega tuli. Sõitsin siis veel ringi - kingad lahti, kinni, lahti, kinni... - ja sain mitmeti targemaks:
- Ma tulen alati maha rattast VASAKULE. Ma teadsin seda tegelt varem ka, a pole nagu vaja olnd seda teadmist. Seega tuleb ka lahti teha esmalt vasak jalg.
- Tagajalgadel on lihased, mis mul mitte iial varem pole tööd saanud. Ütlevad "ai".
- Jala saab kergelt lahti, kui talle mitte peale rõhuda.

On teistmoodi sõita küll. Hüpates ja äärekividelt alla-üles sõites on jalad ratta küljes kinni - pedaalidega pead alati uuesti asendit otsima hakkama, klotsidega saad kohe edasi vändata. Kiiremini läheb vist edasi ka. Jalg krampi enam ei läinud, kinga suurus ja mudel on õige saanud.

Kui jätta kõrvale see, et mul ei ole rattakinga tegelt vaja, siis on hea investeering. 10k ratas + 3k king on igal juhul kõvem kombinatsioon kui 13k ratas.