Tuesday, October 14, 2008

Pulmafoto kiirkursus


Proovisin Tiri pulmas pilte teha (ühena paljudest) ja läks täiega metsa. Sajal eri põhjusel. Pmst olen ma rahul sellega, mis hetki ma pildile sain, a mitte sellega, _kuidas_ ma nad peale sain.

Edaspidiseks siis:
- Kui keegi palub endast pilti, siis palu tal torditaldrik käest ära panna.
- Kui arvad, et sul on mälukaarti ja akusid piisavalt, siis mõtle veel. Välgu akud said keset pulma tühjaks, seega pidin ma välgu säästmiseks ISO 400 peale ajama, ja 300D-l on see juba liiast.
- Leia endale vähemalt üks koht, kus on normaalne taust. Saalikujundajad on siin su vaenlased, sest täidavad kõik vabad pinnad vanikute ja süldiga.
- Uju inimestele välgu ja portreetoruga külje alla ning tärista neist rahus paarkümmend kaadrit järjest.

A pmst olen ma rahul, et pildistasin. Mälestus vähemalt iseendale on olemas.

Kirikusse ma fotokat ei võtnud, arvasin, et ei sobi. See-eest oli kõigil teistel kaamera olemas. Ausalt öeldes tundus suht ebasünnis, kui pruutpaari sisenedes kõik nagu käsu peale silma LCD juurde tõstsid.

Peaks eestifoto portree-koolitusele minema.