Thursday, June 16, 2011

Astangul köies

Minu elus muutuvad kohekohe oluliseks kaks tegelast: M ja L. Kui oluliseks? - Eluliselt oluliseks.

Täna viibisime Emm, Ell ja veel mõnega Astangul. Seekord olin ma paremini riides (kaks paari dressipükse, kapuutsiga jakk) - kasulik nii sääskede, nõgeste kui vaarikavõsa vastu - ja üldse oli kõik hea.

Kava:
1) Rinnasideme ABC: miks ja millal ja mismoodi teha-kanda.
2) Nõgestesse viskumise koolitus.
3) Kirkaga jalutamine.
4) Mitmekesi üle kraavi hüppamine.
5) Virtuaalse minu šahtist sikutamine.
Hirmus huvitav oli, ausõna.
Ja E õpetas mu vahemehesõlme tegema. (Ma kunagi oskasin, aga.)

Sain aru ka C kummalisest hüppamise julgustamise pildist Facebookis. Seal on tõepoolest kraav! Osav fotograaf on selle lihtsalt välja kadreerind! Ja mina veel pidasin C commentaari mingiks irooniaks.

Rrr rääkis lõputu hulga tarka juttu. Meelde jäi, et glisseerida ei tohi - tapab! Ja lõhest võib välja jalutada. Ja tuleb käia sisekurvides. Ja... eee.. ongi vist kõik?.

Enne käisin K-ga Trummis sörkimas, nii et igati asjalik päev.

No comments: