Wednesday, February 11, 2009

Company meeting

... eiei, Firni välitrenn ikka.
Toomemäe nõlva peal, Musumäe ja Kassitoome vahel.
3.5 tundi.
Ja hirmus õpetlik:

- Alustuseks kerge naisetassimise ülesanne. Musumägi, ma vihkan sind!
- Siis sain teada, kui vähe ma köietööst tegelikult tean.
- Olime neljases seongus. Tegime jaamu ja vahejaamu, julgestasime üles ja alla ja otse ja läbi jaama, ehk - mõnus pusimine.
- Põhiliseks ülesandeks oli pidev julgestus nii endale kui ronijale. Mina küll päriselt hakkama ei saanud. Paar korda läks kogu köievärk vöö juures nii segi, et...
- Mul jääb nüüd eluks ajaks meelde, kuidas põhiköiest jaama teha!
- Sai näha, mismoodi UIAA sõlm köit keerutab. Uskumatu!
- Esimest korda sain tegelikult (kogemuse, mitte mõistuse läbi) aru, misasjaks need paelakesed head on.
- Kaotasin kaheksa. No tegelt sain ta nõlva alt uuesti kätte, a tehnilises mõttes kaotasin.
- Ma ei oska jumari köielt maha saada.
- Ma ei oska vahemehesõlme teha. Või siis - lameda maa peal oskan, reaalses olukorras mitte.
- Tartus tehakse koledaid sõlmi :)
- Vähemalt korra olin (enda arust) julgestuses, karabiini muhv lahti.

Kokkuvõttes on tunne, et köiemajandusest sai rohkem teada kui kogu eelmise Künnapi-talve jooksul. (Tegelt on see muidugi jama - eelmise aasta baasteadmisteta poleks ma täna miskit teinud.)

Mingitpidi on tänane trenn ka hinnang Künnapi eelmise talve kursusele: suht mannetu. Miks ei proovinud me samu harjutusi Astangul? JK enda vastus oleks ilmselt "a kes teid keelas?". Nojah. Eelmisest aastast võikski pikemalt kirjutada, praegu on just hea aeg tagasi vaadata - suht värskelt meeles, samas olen küllaga uusi teadmisi peale saanud.

Järgmine kord Lasnamäel proovin siis paaris ronida - ehk sarnased trikid kahekesi seongus ja vertikaalse seina peal.