Tuesday, December 2, 2008

Harku dry-toolingu pildid

Dry-tooling = kaljuseinal kirkadega ronimine. Viljar korraldas selles väikese võistluse. Astangu ja Harku karjääri vahel, madala paepaljandi peal. Ma ise ei roninud, kahjuks, ainult korraks proovisin seinale minna. Ega mu paks kere poleks seal rippuda jaksand niikuinii. Tegin siis pilti vähemalt.

Pildistada oli raske - mu tehnika ei ole selleks sobiv. Olla sai kitsal rajal otse seina all, ilm oli pime ja ronijad olid negatiivi peal "augus". Kitsik pimedus nõuab valgusjõulist lainurka + stabikat. Mul ei ole :( Nii pidin enamiku pilte tegema püstises formaadis ja see ei meeldi mulle endale üldse.

Ainus päris hea kompaga pilt tuli aga udune mu oma süül - fookus ronija asemel kalju peal. Ähh!!!

Viljarile muidugi ohtralt tublidus-tugrikuid võistluse enda eest! Tema avastas selle seina, tegi rajad, kutsus rahva, korraldas. Võitis aga hoopis Johannes, palju õnne :)