Tuesday, July 7, 2020

Elva Xdream

Väga äge oli!!!

Stardiülesanne on jalgsi hajutus ümber Arbi järve. Sörgin oma asja rahulikult ära. L aga ei saabu ega saabu. Ootame, loeme legendi ette, lõpuks helistan. L ähib ja jookseb alles kusagil kaugel, olla suure grupiga koos ära eksinud.

Rattaetapid on rohke valik-O abil huvitavaks tehtud. Ratas läheb üldiselt hästi. Ühes KP-s läheme teiste sabas vale teed pidi. Teises jälle võidame sabas sõitmisest, sest sillakest KP 8 ja 9 vahel me kaardil ise ei märka. Igatahes olen rõõmus, et mul on korralik karvane rehv all, rajal on nii juurikaid kui muda.

Jalgsi-rogain 1974 a kaardil. Brr!!! Mina lihtsalt istuks maha ja nutaks, aga L orienteerub. Rügame üle pea nõgestes, sumame vööni kraavides ja kõnnime kõige suuremal õõtsikul, kuhu ma elus sees sattunud olen (Verevi järvest läänes). Punkte võetakse paljude tiimide ühistööna. Viimane KP on üle Verevi järve ujudes. Üsna hirmus etapp igatahes. Jalad ja käed sügelevad veel järgmisel õhtul.

Kanuuetapp on mingi trikiga, kuid meie seda läbi ei hammusta. Lisaks sõidame ühest KP-st mööda ja võtame seetõttu ühe teise KP rohkem kui vaja, + 8 minutit. Ja mina tüürin kehvasti, käime kaldast kaldasse. Kanuu ongi meil kõige nõrgem etapp, oleme selle ajaga üsna lõpus.

Lisaülesandeid:
- Meelis määrab täpselt poi asukoha järvel - aplaus!!!
- Lauri laskub teraviljahoidla tornist.
- Meelis läbib elektrifitseeritud raja - uhh. Xdreamide vist kõige vastikum lisaülesanne üle aegade.
- Finiši-eelne ujumine Arbi järve silla all loputab meid puhtaks ja on super tore.

Tulemustes oleme kahjuks teises pooles, sest saame 3 x 15 minutit SI-pulkade trahvi. Kasutusel on "kaugloetavad" SIAC pulgad. Trahvid on igaüks eri KP-st. Kõik on ratta-punktid, kõigis käisime kolmekesi ära, aga ju jäi siis mõni SI fikseerimata. Kurb.

Ilm oli enne võistlust super nõme. Ma tulin Purtsest (Ida-Viru), seal puhus ja sadas ja oli külm ja üldse ei olnud tahtmist terveks päevaks orienteeruma minna. Aga stardis oli kuiv. Ja võistluse ajal ei olnud kellelegi mahti märgata, kas jahutus tuleb ülevalt või alt. Ei ole halba ilma, on ainult liiga aeglane tempo :)

Pärast võistlust tekkis tungiv soov minna dieedile ja jooksutrenni. L lippas ees kadedaksvõtva gasellliku kiirusega. Aga tegelikult käisin hoopis Tarbja paisjärves ujumas. See oli ka tore. :)

Üldiselt aga - väga tore etapp!!!
Sai nõgest, sai muda, sai joosta (... okei sörkida), sai rattaga sõita ja kanuusõidu meelde tuletada.
Aitäh korraldajale ja rajameistrile, ja aitäh Laurile-Meelisele kutsumast!

8 comments:

Lendav said...

Tere tulemast Elvasse! Said ka mahti põhjast siiapoole tulla :)

Kaur said...

Jaa!
Järvede asjus olen teile hirrrmus kade.

Aga kas teil endal ei sügele kõik kohad kogu aeg nõgestest?

Frieda said...

Lendav ütles juba ära - jõudsidki Lõuna-Eestisse :)

Kaur said...

Lauri kirjutas:
Suurematest vigadest (gps tracki järgi)
* minu kiire orienteerumine alguses maksis 8 min
* kanuu möödasõit 145 punktist 7:30
* jalgrattaga vale teed mööda: 4:30
* jalgsi etapil 178 punkti juures ringitamine: 7:30
* jalgsi etapil järve juurde rappa jooks: 4:30
kokku 32 min
Arvutuslikult oli võimalus siis esimese 25 hulka ilusti jõuda :)

Tugitooli-orienteerumine võiks eraldi spordiala olla. :)

Kaur said...

GPS järgi oleme me teede peal jooksnud tempoga 5:30 min/km, seda siis kuuetunnise võistluse keskel...

Taavi said...

GPS träki vaataja kommentaarid:
* pimesi labürindis nagu oligi elekter sees?
* träki kaardil pole osasid keelualasid, nüüd kaarti lisaks vaadates saab aru, miks keelualade läbimisest räägitakse...

Kaur said...

Elekter - jah. See oli minu arust liiast. Oleks siis võinud olla lihtsalt markeeriv pinge.

Keelualasid oli palju. Sured teed olid keelualad - arusaadav. Aga ka looduses olid suvalised keelu-lapikesed. Ma arvan, et me koperdasime vähemalt ühte tahtmatult sisse. Teisest ümber-teed planeerides pingutasime jälle üle - keeluala äärest läks tee, mida ma kaardilt välja ei lugenud.

Lendav said...

Nõgestega on lihtne. Kohalik elanik orienteerub ümber nõgeste ning võistlemas ei käi. Või kui käib, siis ... ma ei tea, küsi teiste võistlejate käest :)