Saturday, June 27, 2020

Mett mokale

Ma seda blogijate omavahelise mesikeelitsemise harjutust täies mahus teha ei viitsi.
Aga lühidalt:

Üksikule saarele - uidumõtleja TT. Ta ilmselt ehitaks paadi või silla ja me saaks sealt minema.
Lugemiseks kaasa - Ilmar Raag.
Kohavahetus - mõni päris õpetaja, näiteks Eliisabet või Murca. Mis tunne ikkagi on, kui sind tahvlilapiga visatakse? Alandav? Valgustav? Äkki ei visatagi?

Blogi kui sõnaseadmise kunsti on minu arust täiuslikkuseni viinud Tavainimene.
Ka vvn virutab mõnikord otsaette nii et kulmukarvad lendavad.

Ja mind ärritavad peaaegu kõik blogid. :)

5 comments:

Epp said...

"Mind ärritavad peaaegu kõik blogid. :)" No järelikult sa oled ärritussõltlane, Kaur :)

Ja no kuule, "omavahelise mesikeelitlemise test". Väga ebaaus minu suhtes. MINA vastasin lugejate küsimustele (või noh, kujutletavate lugejate) - see, et teised kah vastata võtavad, jääb minu vastutusalast täielikult välja :)

Epp said...

Ja pealegi.
(olles end üles kütnud, 33 soojakraadi väljas, varjus)
"Mesikeelitlemine". Miks EI võiks inimesed (jaa, ka blogijad on inimesed) üksteisele hästi öelda? Paluks selgitust!

Kaur said...

Muidugi võivad - miks ei või? See mesikeelitlemine ei olnud üldse halvasti mõeldud. Vastastikune verbaalne õlalepatsutamine on täiesti okei. Sellele õhutamine (mõni ütleks "provotseerimine") - on aga suisa nunnu!!!

Epp said...

No siis on okei, kui on okei :)
Aga provotseerimine? Mis? Kes? Mina? No olgu peale, tunnistan. Provotseerisin jah.

Kaur said...

Ärritus-sõltlased oleme me kõik. Moodne meedia ELAB sellest. Näitame nutvaid rikkaid, risti-rästi keppivaid koduperenaisi, tõsielusarjade totakaid ja jobusid. Kirjutame seksuaalsetest vähemustest, ühiskonna margiaaliast, imelikest või lollakatest juhtumustest.

Blogid mõjuvad meedia üldisel taustal väga normaalselt. Aga ikkagi :)