Monday, January 8, 2024

Tantsupidu suusabaasis

P sünnipäev. Oli suusabaas, oli muusika ja tants. Valss, reilender, fokstrott. Rahvas heitis matkasaapad jalast, käis saunas, pani kleidid selga ja kingad jalga, ja tantsis. Erakordselt sürr ja väga lahe. Suurema osa õhtust mängis üks härra ise akordonil. Mitme tunni pikkune tantsurepertuaar - respekt!!!

Enne ja pärast käisime Talvevõlumaal:
- Lähtel suusatamas, imeilus
- Käärikul metsas matkamas, imeilus
- Pühajärvel uisutamas, imeilus, aga tüütu krobeline jää ja külmaga ei libisenud isegi uisk
- Pühajärve servas suusatamas, imeilus

Minust tehti uisutades foto, millelt on näha, et sõidan paljakäsi. Oli ligi -20C. Mis teha, olin paksu jopega ja hakkas palav.

Ulme, kui ilus see kõik oli. Ja kui head armsad sõbrad. 

Fotod: Kati.




4 comments:

notsu said...

Läksin külmaga mittelibisevate uiskude peale wikist uisutamise füüsika kohta lugema ja sain vist ühtlasi aru, miks mu kõige soojemad saapad on pakasega väga hea pidamisega, aga praeguse pehme ilmaga juba libedad, eriti kui soola on pandud.

Epp said...

Laigin pidu, postitust ja pilte.

Kaur said...

Uisk tekitab survega veekihi, sest jää hakkab surve all sulama (erinevalt kõigist teistest tahketest ainetest). Ma teiseks ringiks sain lühikesed hokiuisud ja nendega libises kohe palju paremini.

Aga ma ei usu, et see füüsika saabaste puhul pädeb.

notsu said...

mitte päris sama, vaid ma sain aru, et korralikuks libisemiseks ongi veekihti vaja, mida pole korraliku pakasega kuskilt võtta. Aga mingi -3 kraadiga juba on, kui soola on loobitud.