Friday, October 5, 2018

Reklaamirobot

Avan Youtube.
See näitab mulle Netflixi reklaami.
Panen selle kohe kinni (reload page).
Youtube näitab mulle Netflixi reklaami.
SEITSE KORDA JÄRJEST.
Siis andsid nad alla ja lasid seda lugu, mida ma tahan.

Masinõpe, raisk.
Püüan idioodist robotile seletada nii kuidas oskan: MA EI HAKKA NETFLIXI KLIENDIKS.
Mul ei ole midagi reklaami kui sellise vastu (no on, aga mitte nii kirglikult).
Aga Youtube müüb mulle idioodi järjekindlusega seda ühte teenust, mida ma absoluutselt KINDLASTI tarvitama EI HAKKA.

Mind ei vihastagi reklaam, vaid nüridus.
Kui su sõber sulle iga viie minuti tagant hapukurki pakuks, teades, et see sulle ei maitse - pahandaks ju?
Miks peak YT mind lolliks, kellele võib pakkuda täpselt ühe asja tuhat korda järjest?
Telekast ei tule ju reklaamipausi ajal 10x sama reklaam?
Kui tuleks, siis me peaks reklaamitoimetajat idioodiks?

Nii nagu mina Youtube algoritme nüüd.

Nagu, päriselt. Meil on masinõpe ja mis kõik. Me võiks ometi aru saada, mida klient tahab. Ja mida ta väga selgelt EI taha. Miks... miks mind sellest hoolimata lolliks peetakse? See ju solvab? Kas poleks parem, kui mulle pakutaks midagi, mis mind ei vihasta? Kõigil oleks parem - reklaami vahendajal, reklaamitaval, minul?

Aga ei.
Sest idioodid.

2 comments:

Anonymous said...

Sinu jutt on loogiline, aga seal on sees eeldus.
"Me võiks ometi aru saada, mida klient tahab. Ja mida ta väga selgelt EI taha".
Ehk, sa arvad, et ei taha, ei mõju. Reklaamide puhul mõõdetakse mõjumist täpselt, õigus võib olla teisel, tema mõõdab (suurt pilti), sina arvad.
Eesmärk ei ole ju pakkuda seda, mida sina tahad, vaid muuta sinu tahtmisi. Inimene õpib kordustega. Minul näiteks hetkel otsides kajas peas täiesti jabur reklaam tudish piip, see on rõve, aga mõjub.
Hetkel sa kirjutad Netflixist. Kui mõjub sinu sõpradele, siis keskkond ehk normaalne käitumine muutub, reklaami järgi on mitmed sinu g / fb sõbrad võtnud selle teenuse.
Kui tahad vähem netflixi reklaami, kasuta rohkem torrenteid, google, chrome jne.
Millega sa habet ajad? See on tampimise tulemus, vana stiili vahend on peale õppimiskõverat üle 2x kiirem ja sisuliselt tasuta. Samas Eestist seda ei saa, ei normaalset tera ega vahendit. Kas gilette on jõudnud 6 terani?

Kunagi ma rääkisin sulle, kui palju TV reklaam minule mõjus, ka seesama tuima järjekindlusega tampimine mõjub, sellest tekkisid näiteks Orbiti naljad.

Lõppu ka üks video, mida saab teha metalliga, mina parandasin raudnaela abil jalgratta käiguvahetaja, töötas 10a.
https://youtu.be/KZIUXkVH7Sw?t=150

Kaur said...

Youtube vahepeal loobus, aga nüüd ärkas taas.
Ja hurmab mnid VENE KEELDE DUBLEERITUD FILMIDEGA.
Õigemini - peale loetud, mitte dubleeritud.
Oo kauge noorus!!!! :)))