Tuesday, April 4, 2017

O-hooaega alga!!!!

Ma olen paisunud ümmarguseks keraks. Vanad tuttavad patsutavad mu kõhtu ja küsivad, et millega ma tegelen, "sest trenni sa ilmselgelt ei tee". Halb on olla, peeglit ja kaalu väldin, aga harvadel julgusehetkedel näitab viimane kilo-paar alla 100 kg. (Ei, ei tee nalja.)

Seetõttu olen ma virgalt eiranud kõiki aasta alguse võistlusi - linnarogainid, talvine X-dream. Mis sa võistled, kui niikuinii ei jaksa. Ainus trenn on olnud telefoniga virtuaal-kollide taga ajamine. (Võhma mõttes on Pokemon Go tegelikult päris hea, aga rühile mõjub jube halvasti. Berliinis mängisin kaks õhtut järjest ja tulemuseks oli korralik õlavöötme valu.) Sisult on Pokemon Go ju rogain, eriti koos poraakel.eu kaardiga. Ja täna hommikul heitsin pilgu arvutisse ja lendasin rattaga kodust välja, sest kabutops. Aga päris-orienteerunud pole ma üldse ja jooksnud ka ei ole.

Pehmeks alguseks võtsin Linnaorienteerumise päevaku Glehni pargis:
1) olin nkn pärastlõuna Mektorys,
2) maastik on pmst peas,
3) lühikesed rajad.

5 km rada, 50 minutit.
Puhas jooksukas. 
Üllatuseks suutsin enam-vähem sörkida.
Kolmandik etappe on 8 min/km või kiiremad.
Orienteerumine see muidugi polnud. Kompassi polnud ei kaasas ega vaja.
KP-d olid läbi kevadise võsa kaugele näha.

Punkti pidin otsima vaid ühes kohas - Glehni "kasvuhoones" oli see nõmedalt ära peidetud.

Tulemustes olen üsna taga, aga see vist seepärast, et 5 km on "kõige pikem ja profim" rada.
Sama ajaga oleksin ma 4km rajal saanud parema suhtelise koha :)
Aga no ega ma loll ei ole, et sama raha eest lühema raja võtaksin.

http://linnaorienteerumine.ee/Content/Uploads/104/results.htm

Järgmine päevak:

Tugamanni neljapäevak, "päris" maastikul.
Võtsin lühikese raja - 14 KP 5.30 km, M18,N21B,N40,N45 - ja panin tulemuse VABAsse.
Selgus, et ma oleks oma 1:03 ajaga raja päris tipus olnud :)
Naiste ja laste seas...

O läks enam-vähem. Ühes kohas kaotasin halva rajavaliku tõttu 7 min. Aga joosta ei jaksa, no ausalt ei jaksa. :(

Maastik on muide jube märg. Ojade ületusi oli miljon. Ma tahtsin jalgu hoida ja olin ettevaatlik, a lõpuks sain end ikka märjaks. Metsaalune soo on pooleldi jääs ja kraavidel on ka jää peal. Aprilli lõpp!

No comments: