Rattatuli - Xtar R30
See: http://taskulambid.ee/taskulambid/xtar-r30-set.html
Lähteülesanne: keskmiselt võimas (üle 500 lm), kompaktne, alla-100-€, mugava lülituse ja õige valgusvihu kujuga lamp.
Käisin poes kohal, valisin-võrdlesin-mõtlesin, tulemus siis see.
R30 on 800 lm taskulamp + rattakinnitus. Seega mitte päris rattalamp. Reflektor on väike ja lihtne, valgus ringikujuline ja üsna lai.
NB! Sarnase kujuga lampide valgusvoo jaotus on väga erinev!
1) Valgust on palju. Või vabalt täiesti pimedas metsas sõita.
2) Ratta ette tekib ikkagi pime laik. Muidu ei pane tähele, aga singlitel küll.
3) Osa valgust läheb taevasse või pimestab vastutulijat.
4) Lülitus ja režiimide vahetus on üsna mugav.
5) Kinnitus rattale on vilets. Lamp ei ole tasakaalus, põrudes hakkab ta ettepoole kalduma. Maanteel sõites pole see mure, aga maastikul või kivisel kruusakal peab lampi iga natukese aja tagant kohendama.
6) Lampi ei saa keerata. Sirge lenksuga pole see ka vajalik. Aga kõveral lenksul on - muidu näitab lamp "vasakule".
7) Täistulega kannatab sõita veidi üle tunni.
8) Aku vahetus on aga lihtne. Metsa minnes igal juhul varu-element kaasa!!!
Mulle enam-vähem piisav.
Kui hakkaks regulaarselt öösiti maastikul võistlema, siis jääks lahjaks (kitsaks).
Lähteülesanne: keskmiselt võimas (üle 500 lm), kompaktne, alla-100-€, mugava lülituse ja õige valgusvihu kujuga lamp.
Käisin poes kohal, valisin-võrdlesin-mõtlesin, tulemus siis see.
R30 on 800 lm taskulamp + rattakinnitus. Seega mitte päris rattalamp. Reflektor on väike ja lihtne, valgus ringikujuline ja üsna lai.
NB! Sarnase kujuga lampide valgusvoo jaotus on väga erinev!
1) Valgust on palju. Või vabalt täiesti pimedas metsas sõita.
2) Ratta ette tekib ikkagi pime laik. Muidu ei pane tähele, aga singlitel küll.
3) Osa valgust läheb taevasse või pimestab vastutulijat.
4) Lülitus ja režiimide vahetus on üsna mugav.
5) Kinnitus rattale on vilets. Lamp ei ole tasakaalus, põrudes hakkab ta ettepoole kalduma. Maanteel sõites pole see mure, aga maastikul või kivisel kruusakal peab lampi iga natukese aja tagant kohendama.
6) Lampi ei saa keerata. Sirge lenksuga pole see ka vajalik. Aga kõveral lenksul on - muidu näitab lamp "vasakule".
7) Täistulega kannatab sõita veidi üle tunni.
8) Aku vahetus on aga lihtne. Metsa minnes igal juhul varu-element kaasa!!!
Mulle enam-vähem piisav.
Kui hakkaks regulaarselt öösiti maastikul võistlema, siis jääks lahjaks (kitsaks).
5 comments:
Nüüd on muidugi juba hilja, aga kõige odavam "samaväärne"
http://www.aliexpress.com/item/Ultrafire-501B-1-Mode-CREE-XML-u2-Led-Flashlight-1300-Lumens-CREE-XM-L-u2-LED/598391843.html
aga ma vaataks sealtsamast mingit komplekti laadija ja aku(de)ga ning teistsuguse korpusega, mis laiema valgusvihuga (või hoopis zoomiga) Saad sama raha eest 10tk.
Kui aga suurem eesmärk siis näiteks hoopis midagi sellist http://www.aliexpress.com/item/Bike-Bicycle-Front-Light-Lamp-HeadLight-HeadLamp-CREE-XML-XM-L-T6-LED-Rechargeable-Battery/860989026.html
Kauri lamp on natukene parema reflektori/valgusvihuga, kui suvaline hiinlane; tean, sest minul on 3 erinevat, Kauri lambi füüsiline korpus oli natukene parem sh paremate ühenduspesade katetega, tundus olevat veekindlam. Jalgratta kinnitust ma ei uurinud.
CREE XM-L U2 peaks olema uuem, kui T6 ja 10% valgem.
Mis kõik ei tähenda, et tasub osta 80€, kui saab piisavalt hea 15€.
Kasutatavaid akusi saab vanast laptopi akust, väidetavalt tavaliselt on 4-5/6 kasutatavas korras.
Juhani
Ka Renovaar peaks kõiki akudis / elemente müüma.
Aga ma lähen ostan siis sealt Alist kah ja kirjutan teile, kuidas on :)
Viis aastat hiljem:
Lamp töötab hästi, kasutan ja olen rahul.
Odava hiinlasega.. arvan, et ma oleks juba mitmendal ringil.
(See - olen mina / Kaur)
Post a Comment