Wednesday, March 16, 2011

Gmaili silmis olen kahtlane

Hiline hommik. Gmail teatab sisselogimisel, et "suspicious activity detected on your account" ja käsib end kahtlustest vabastada Google Voice või SMS teel. Vabanen, aga:

1) Mis see oli?  
- paar tundi varem oli kõik OK
- Gmaili ajalugu näitab login-e mu kodu ja töö IP pealt, ei midagi muud
- saadetud kirjade all pole midagi
Ajalugu ei näita küll vist teiste G teenuste kasutust. Ja ebaõnnestunud parooli-proove ka mitte. Aga siiski, MIS juhtus?

2) Ehmatus.
Võimalus, et olengi kontost "ilma", ehmatas korralikult.
Kasutan: gmaili, docs'e, bloggerit. Lühikses vaates pole juurdepääsu kadu miski kahju, ma ei pea iga hetk meili lugema või blokki kirjutama. Aga pikas... Meili sisust ega kontaktidest varukoopiat pole. Blogist on poolik. Docsidest pole üldse. Selle kõige kadumine oleks päris ebamugav.

3) Edasi?
Muudan ära parooli, teen olulistest blogidest koopiad...
Aga mu senine veendumus "online teenuste puhul on varukoopiatega vähe muret, sest google / misiganes teeb seda minu eest" lendas küll kildudeks.

2 comments:

Arne said...

Keegi proovis su parooli ära arvata? Palju ebaõnnestunud sisselogimiskatseid?

Arne said...

Keegi proovis su parooli ära arvata? Palju ebaõnnestunud sisselogimiskatseid?