Monday, June 3, 2019

Jägala jõel / Saunjas

Mulle MEELDIB maastikurattaga sõita. Täiesti hullupööra meeldib. Mitte seepärast, et ma tahaks teistega võistelda või jube tehnilisi maastikke võtta. Seda ma ei suuda, korduvalt testitud. Aga maastikuratas ajab mu uutele radadele. Maanteelt ja kõvakattelt ära, metsa, tsivilisatsioonist minema. Kuhugi, kus ma pole veel käinud ja kus ma isegi ei tea, mis mind ootab.

Eile. Kati - Riias, lapsed { külas kinos kontserdil }. Laadisin ratta autole ja sõitsin linnast välja. Narva maantee (umnbes) 30. kilomeetril enne Kaberla oja on mugav parkla. Tahtsin sõita Narva mnt ja Jägala jõe vahel metsateedel.

Parklast tõmbasin sihti pidi sirgelt metsa. Metsast läbi, kruusa pidi jõe äärde, veidi künkaid pidi üles-alla...

Ja siis leidsin sellise silla.



Silla juures oli Saunja veski / hüdroelektrjaam ja kohalik onu, kes julgustas, et saan üle küll.

Teiselt poolt sain vanale Piibe maanteele. Siis Soodla silla kaudu tagasi. Jõe põhjakaldal olematut metsarada pidi veskini - EOMapi vana kaart on super abiks!!! Lõpuks läksin ülbeks, tahtsin läbi metsa otse tulla, aga rada sai otsa. Tagasi pööramise asemel sumasin pool tundi nõgestes & oksarisus, ratas näpus. Ei saanud ojast üle... ja no üldse oli loll teevalik. Nõgesed on praegu noored ja hakkamist täis, jalad sügelevad täna ka veel.

Soodlas istus grupp välismaa inimesi süstas KESET KUIVA KARJAMAAD ja nägi veidi eksinud välja.

Tallinna ümber on maastikku sõitmiseks ja avastamiseks veel palju!

Track:
https://www.endomondo.com/users/7768241/workouts/1330194491

No comments: