Wednesday, July 11, 2018

Ratta-orienteerumine

TLDR: käisin; jäin viimaseks.

Pikem:
Teisipäevakutel on ratta-orienteerumise rada.
Seekordne - Männikul. Maastik on tuttav. Mu ratas on sealse liiva ja juurikate segu jaoks ideaalne. Lähen kihutan!

Raja tegin läbi, aga:
- Korra sõitsin kaardilt välja. No ei ole kaugusetaju. Ei saa aru kaardist (1:17k) ega läbitud vahemaast (spidomeetrit mul ju pole). 2 km lisaks.
- Ma ei suuda kaardi sõites lugeda. Joostes suudan. Sõites - no ei. Pean peatuma, lugema, jne. See võtab aega.
- Ma EI NÄE kaarti. Silmad! Väljasõit tuli osalt tänu sellele, et ei näinud ära, et ristuv tee päriselt ei ristu, poole millimeetri jagu musta kriipsu oli puudu.
- Teede võrgustikus orienteerumine on jube aeglane.
- Tulemustes olen täiesti viimane.

Samas:
+ ei kukkunud,
+ tegin raja korrektselt läbi,
+ trennina on MTB täiesti super hea.

Tundub, et mu orienteerumist pidurdab edaspidi just nägemine.
Joosta / sõita jaksaks, aga kuhu?
Kaardi puurimine võtab aega ja väiksemad tingmärgid on lugemiseks liig tillukesed.
Hakkan aru saama, miks on O-kompassi peal luup...

No comments: