Ratas kõvaks!
Amort alt ära, kahvel asemele.
Vedas - üks härra müüs velo.clubbersis a) MTB b) V-pidurile c) carbon d) musta e) Merida kahvlit. Alla pannes kukkus stem 1 seibi võrra madalamale, ja esiporikas püsib kahvli küljes nipukatega.
Käisin sõitmas.
Sõiduasendis muutust ma ei taju.
Tunne aukudes on sama mis varem. (See räägib üht-teist mu vana amordi kohta.)
Kui hästi pingutada, võib tajuda, et ratas on veidi jäigem.
Kaalujaotus on nüüd eriti imelik. Esiots on tehase-confist kergem. Taga on pakikas, rattakott ja lukk. Ratast kätte võttes peab hetke mõtlema, muidu tõuseb üles vaid esiratas.
Nüüd veel sile peenike rehv ka alla, ja nii saabki normaalsest MTB-st viletsa linnaratta!
Vedas - üks härra müüs velo.clubbersis a) MTB b) V-pidurile c) carbon d) musta e) Merida kahvlit. Alla pannes kukkus stem 1 seibi võrra madalamale, ja esiporikas püsib kahvli küljes nipukatega.
Käisin sõitmas.
Sõiduasendis muutust ma ei taju.
Tunne aukudes on sama mis varem. (See räägib üht-teist mu vana amordi kohta.)
Kui hästi pingutada, võib tajuda, et ratas on veidi jäigem.
Kaalujaotus on nüüd eriti imelik. Esiots on tehase-confist kergem. Taga on pakikas, rattakott ja lukk. Ratast kätte võttes peab hetke mõtlema, muidu tõuseb üles vaid esiratas.
Nüüd veel sile peenike rehv ka alla, ja nii saabki normaalsest MTB-st viletsa linnaratta!
2 comments:
Pane rattale ette väike kott. Minul on Ortliebi, välimuselt lihtne, veekindel, suur, mugav.
Ees ka 1-1,5kg tasakaalustas matkakoti raskuse palju mugavamaks. Pealegi ees olevast kotist on mugav võtta kindaid vmt. soovi korral ka sõidu ajal.
Palun proovi sõita kruusateel ja ütle, kuidas on tunne. Ma olen plaaninud enda hübriidi kahvli vahetamist juba mitu aastat.
Kes sa anon oled? Aga ma sõitsin kohe samal päeval 30 km eri maastikke pidi, igal pool oli OK, ka kruusateel.
Post a Comment