Mustamäe - Kadriorg, rattaga
Tegin hommikuse raja täpselt vastassuunas.
Akadeemia ring - Kristiine rist - Tõnismägi - Vabaduse väljak - Viru ring - Narva maantee - Kadriorg.
Sõpruse pst suunal Mustamäe -> Kristiine on rattaga palju ohtlikum kui hommikune Kristiine -> Mustamäe. Ehkki sõidan täpselt sama rattateed. Sõpaka õuede väljasõidud on tehtud targalt, nii et majad jäävad autojuhist paremale ja vaade vasakule (linna ja pealetuleva liikluse poole) on vaba.
Ratturi jaoks tähendab see, et linna poolt sõites näen ma väljasõiduteid & autosid hästi ja võin sõita üsna vabalt. Aga Mustamäe poolt tulles need ristumised täiesti "pimedad", maja nurga tagant väljuv auto blokib ratta täiega. Lisaks vaatab juht vasakule, minust eemale. Seega tuleb Mustamäe - Kesklinn suunal väga väga väga vaikselt võtta.
Mida ma ka tegin, tulemuseks täiesti rahulik sõit.
Kristiine ristis on mul valikud:
1) Koskla - Väike-Ameerika - Liivalaia,
2) Endla - Suur-Ameerika - Liivalaia,
3) Endla - Kaarli pst - Narva mnt.
Narva mnt on lühem, Liivalaia kiirem.
Imelikuks läheb olemine enne Kristiine viadukti. Märgitud rattatee lihtsalt kaob. Seal tuleb võtta J soovitus ja end keset sõidurida seada. Tipptunnil suht ebamugav. Endlas tuleb sõita BUS rajal, mujal lihtsalt ei saa. Sama Narva maanteel. Mul läks täna lihtsalt, võtsin end Viru keskuses ühe liinibussi taha (ohutu pikivahega) ja veeresin selle taga Kadriorgu välja.
Teravust lisavad BUS rajale parkijad - ma tõega ei tea, mida selline inimene mõtleb ja ma tõesti soovin MUPO-le õnne nende ahistamisel.
Pildid ka.
Algus on Sütiste ristis, sest esimese kilomeetri kulutas GPS signaali otsimisele.
8.2 km (koos salvestamata lõiguga 9.4 km)
Keskmine kiirus liikudes 21 km/h.
Akadeemia ring - Kristiine rist - Tõnismägi - Vabaduse väljak - Viru ring - Narva maantee - Kadriorg.
Sõpruse pst suunal Mustamäe -> Kristiine on rattaga palju ohtlikum kui hommikune Kristiine -> Mustamäe. Ehkki sõidan täpselt sama rattateed. Sõpaka õuede väljasõidud on tehtud targalt, nii et majad jäävad autojuhist paremale ja vaade vasakule (linna ja pealetuleva liikluse poole) on vaba.
Ratturi jaoks tähendab see, et linna poolt sõites näen ma väljasõiduteid & autosid hästi ja võin sõita üsna vabalt. Aga Mustamäe poolt tulles need ristumised täiesti "pimedad", maja nurga tagant väljuv auto blokib ratta täiega. Lisaks vaatab juht vasakule, minust eemale. Seega tuleb Mustamäe - Kesklinn suunal väga väga väga vaikselt võtta.
Mida ma ka tegin, tulemuseks täiesti rahulik sõit.
Kristiine ristis on mul valikud:
1) Koskla - Väike-Ameerika - Liivalaia,
2) Endla - Suur-Ameerika - Liivalaia,
3) Endla - Kaarli pst - Narva mnt.
Narva mnt on lühem, Liivalaia kiirem.
Imelikuks läheb olemine enne Kristiine viadukti. Märgitud rattatee lihtsalt kaob. Seal tuleb võtta J soovitus ja end keset sõidurida seada. Tipptunnil suht ebamugav. Endlas tuleb sõita BUS rajal, mujal lihtsalt ei saa. Sama Narva maanteel. Mul läks täna lihtsalt, võtsin end Viru keskuses ühe liinibussi taha (ohutu pikivahega) ja veeresin selle taga Kadriorgu välja.
Teravust lisavad BUS rajale parkijad - ma tõega ei tea, mida selline inimene mõtleb ja ma tõesti soovin MUPO-le õnne nende ahistamisel.
Pildid ka.
Algus on Sütiste ristis, sest esimese kilomeetri kulutas GPS signaali otsimisele.
8.2 km (koos salvestamata lõiguga 9.4 km)
Keskmine kiirus liikudes 21 km/h.
1 comment:
Kui sõiduteel sõitmist ei pelga, siis TTÜ kandist rattaga kesklinna soovitan sõita mööda Mustamäe teed, Paldiski maanteed, hooga Balti jaama eest läbi. Kuna üldjuhul tuul pigem tagant ja marsruut veidi allamäge, pole probleemi head kiirust hoida. Võrreldes Sõpakaga vähem seisakuid ristmikel, autode vool siin veidi aeglasem ja üldjuhul jõuab ka rattaga ühe rohelise lainega läbi päris mitme järjestikuse foori.
Post a Comment