Sunday, April 19, 2020

Nastik

Laupäeval käisime Peeter Suure merekindluse Sõrve moonaladude juures. Leidsime kaks nastikut. Olid elus, aga üsna liikumatud; ma oleks võinud nad vist taskusse panna. Pildistada ma neid ei viitsinud - ja sain kohe netis sugeda selle eest.

Täna tassisime mingit rauast toru blindaaži juurest ära ja naabriplika märkas jälle nastikut. Lõpuks nägime seal nelja eri madu. Neile meie kant meeldib. Ümber on lodumets, inimene ehitab varjumiseks häid kivihunnikuid ja munade haudumiseks mõnusaid kompostikuhjasid. Ja nastikute vastu pole ka meil midagi.

Tegin siis pilti ka. Pildistada pole seda elukat raske, aga ilusat fotot ma ei saanud. Loom oli kogu aeg kas sabaga meie poole või peadpidi lehehunnikus. Liiga lähedale trügida me ka ei tahtnud.





Väiksem ja noorem loom, teistmoodi "kõrvade" ja värviga.

7 comments:

Epp said...

Issssand kui ägedad ussssipildid. Üldse pole kehvakesed rakursid ju.
Ja need kõrvad!

Kaamos said...

Nastikud!
Nii ilusad, ma olen kade. Mitte pelgalt piltide, vaid selle võimaluse pärast näha neid iludusi.

TT said...

Kenad ussikesed, mu tütar põeb, et ei lubata looduses hulkuda, praegu ju usside ärkamise aeg!

tegelinski said...

Et kui Sõrve, siis polegi tingimata Saaremaa. Ja kui Ratas, siis polegi tingimata minister. Tundub, et mul on ajud ussitama läinud :D
Aga seda, millal viimati looduses ussi nägin, isegi ei mäleta. Vaskussi ehk mingi 10 aastat tagasi, aga tema ju polegi õige uss, tema on rohkem sisalik.
Aga ma kinnitan, ma parema meelega vaatangi neid usse siin blogis kui metsas. Nii kaunid!
Igatahes on uSS leitud ja pildile pandud!

TwD said...

"...ilusat fotot ei saanud"
UUHHH! No oleks mina kunagi nii palju ja nii ilusaid nastikupilte saanud!

Kaur said...

No aitäh :)

Täna lõbustas nastik meid üle tiigi ujumisega, pildistada ei jõudnud (ja fotokat polnud maal kaasas ka).

Raisakull said...

Kuskilt on meelde jäänud ütelus - parem rästikult salvata saada kui nastikult pureda.