Sunday, September 15, 2019

Meil on ribid mitte roided

Kaks nädalat.

Ma arvan, et Mustamäe EMO lihtsalt ei raatsinud mulle öelda, et mul ikka ON kusagil murd või mõra. Valu on täpselt sama nagu aastaid tagasi roidemurruga. Ja ei parane.
Kõndida - saan
Joosta - ei saa
Nuusata - saan
Aevastada või köhida - välistatud
Magada - saan, aga piiratud ulatuses

Hommikuti on halvem, õhtuti parem.

Mul on tunne, et see roidevalu võtab mu küüru ja siis valutab kogu ülejäänud selg tollest küüru-olemisest omakorda ja sõltumatult.
Suht nõme. 

3 comments:

Lendav said...

Mulle öeldi põrutuse paranemiseks u 3 nädalat ja murru paranemiseks u 5 nädalat. Muidu kõik sama - köhida ei saanud, naerda ei saanud jne. Kolmandal nädalal läks tõesti kergemaks.

Anonymous said...

Magamine on oluline, kasvõi üle paari päeva korralikult. Sinuga rääkides on vahe tunda, kas oled hästi maganud.
Vast mõni retseptiga valuvaigisti aitab, st ideega, et võtad vahel üle doosi enne magama jäämist, kindlasti mitte iga päev.

Röntgeni pilt, kui tehti, peaks olema digi arhiivis alles. See on siis mõõtmine, kui pilt tuli hea, siis vast ei pea uut pilti tegema. Aga uus pilt ei ole ka eriti kallis või suure riskiga, ise makstes võiks saada normaalse järjekorraga jne.

Kukkuv said...

Ma arvan et meie arstide aparatuur on selline robot mis ise mõtleb ja ütleb et kõik on ok mõra on nii tibatilluke et seda pole peaaegu näha ju siis pole mida sa virised robotiga ei saa vaielda.
Mõistlik oleks minna mingi arsti juurde kes igapäevaselt selliseid traumasid lapib saad valuvaigistid ja pole nii hull.